ANTARA DUA DARJAT - MAIKEL OHH MAIKEL

on Aug 19, 2010

Dah lama aku tak cerita pasal teman teman aku kat F1. Tajuk antara dua darjat ini memang ada kaitan dengan semua teman teman kat FI tu. Anda tentu maklum pelumba F1 bagaimana kan. Penuh dengan glamor. Aku pun dah lama tak dengar cerita dari maikel sumaker.

Kenapa agak nya eekk. Mungkin terlalu sibuk kerana minggu depan ada race. Tak apa le tu. Race betul betul tau, ingat awak tu dah veteran. Dulu aku dah cakap jangan berlumba lagi tapi si maikel ni degil tak nak dengar cakap aku. Dah tua tua ni jangan le berlumba lagi. Kasi can le kat yang muda muda.

 Haiiiii. macam mana nak aku buat dengan teman teman aku ni. Terfikir gak kat kepala otak aku ni, aku pun nak berlumba gak. Haaa... baru padan muka dia alih alih  dia tengok aku ada kat depan grid nanti. Aku guna keto besi aku tu ajer.

Allo maikel...... kalau aku tak dapat tengok ko berlumba ko jangan marah aku ye. Jauh tempat ko berlumba kali ni. Oversea. Cukup le aku tengok ko kat astro channel je ye. Tambang tak de lah. hehehehe.

Pada teman teman blogers yang baca blog aku ni, lu pikir le sendiri apa maksud siri antara dua darjat ini. Kita jumpa dalam siri antara dua darjat seterusnya.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List