ANTARA DUA DARJAT - TUNGGUL KEBUN PK JANGGUT

on Aug 18, 2010

TUNGGUL TERTINGGAL.

Tunggul tunggul yang tinggal dan tak di makan oleh api selepas proses memerun dan membakar. Dalam entri terdahulu aku ada nyatakan yang pk janggut suruh aku ratah tunggul tunggul yang tak di makan dek api. Haa ko orang tengok le sendiri. Boleh ke aku ratah tunggul tunggul ni. Apa dia ingat gigi aku ni macam rantai chain saw keee.

Chain saw yang aku pinjam tu pun tak boleh makan tunggul ni. Cuba ko orang perhati betul betul kek tunggul tu, ada kesan gunaan chain saw kan. Haaa..... chain saw pun tak boleh nak makan. Ni le dia tunggul pokok cempedak.







Haaa... ko tengok tunggul tunggul yang besau 2. Macam mana le api nak makan. Macam macam dah aku buat untuk hapuskan tunggul tunggul tu. Cuma yang belum aku buat  TANAM.
Masa membelik belik tunggul ni teringat lak aku pada maikel sumaker.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List