Ibrahim Tak Nak Terlibat PRK Galas??...Jangan Percaya Sangat Cakap Si Katak Berwajah Manusia

on Oct 10, 2010



Ibrahim Kataki hari ini nyatakan takkan terlibat dengan PRK Galas. Kenyataan beliau boleh dilihat di (sini).
Tapi boleh percaya ke manusia yang suka berbohong dan melompat ini. Kata tak nak campur, alih-alih muncul pula dia kat Galas. Jangan percaya sangat cakap kapiaq Ibrahim nih..Daripada 10 dia cakap, hanya 1 je boleh dipercaya. Tengoklah sendiri keterlibatan Perkose bantu UMNO dalam siri-siri PRK lalu..

PRK Manek Urai
Ibrahim Kataki pernah berceramah di kampung Laloh berdekatan stesen Minyak Caltex semasa PRK Manek Urai. Ibrahim katak secara terbuka tanpa segang silu mengajak pengundi-pengundi di Manek Urai supaya mengundi calon Umno BN dalam Pilihanraya nanti. Bherim katak berharap agar penduduk di manek urai dapat memberi kemenangan kepada calon UMNO BN demi untuk pembangunan di kawasan Manek Urai.
Katanya Pas tidak akan terjejas sedikitpun dengan kemenangan UMNO di MU katanya. Ceramah yang dihadiri hampir 1000 orang lebih itu turut dihadiri penceramah import dari selangor iaitu Datuk Fuad Hassan.Tidak ketinggalan juga pelakon terkenal tanah air jalaluddin hassan juga turut berada di atas pentas bersama dengan brehim katak…
Bahkan Pengerusi Kelab Veteran PAS Terengganu, Ustaz Kassim Ahmad pernah dedahkan bahawa si katak ini pernah Ibrahim Ali ketuai urusan pemberian wang untuk beli undi. Ini kenyataan veteran PAS itu.
"Saya telah didatangi oleh seorang tuan punya bengkel kereta yang muda, katanya beliau bersama-sama golongan pemuda seramai lebih kurang 30 orang didatangi oleh Yang Berhormat Ahli Parlimen Pasir Mas, saudara (Dato’) Ibrahim Ali,
"(Ibrahim Ali) rupa-rupanya mengetuai pembahagian wang, tiap-tiap seorang ahli (pemilik) bengkel itu memperolehi RM300

PRK Bagan Pinang
Aktif berceramah minta pengundi Bagan Pinang sokong Isa Samad dan tolak calon PAS.

PRK Hulu Selangor
Ibrahim Kataki pernah muncul sepentas dengan dua ekor katak, , Zahrain Hashim dan Zulkifli Noordin.
Bahkan PERKOSE sendiri telah mengadakan bilik gerakannya di Prima Beruntong, Bukit Beruntong untuk membantu BN.
"Datuk Ibrahim membantu kempen BN atas kapasiti sebagai Ahli Parlimen Bebas bukannya sebagai Presiden Perkasa," kata pegawai bilik gerakan Ahli Parlimen Pasir Mas ini.
Nah jangan percaya sangat kat Ibrahim Katak ini. Memang dasar spesis katak, suka lompat sana sini. Berbohong perkara wajib dilakukan dalam satu hari. Mesti dia akan bantu UMNO punya. Lagipun Ku Li yang dah tak relevan, adalah bosnya semasa jadi katak dalam Semangat 46 dulu.
Jadi Ibrahim Katak kata PERKASA takkan terlibat dengan kempen PRK Galas, adalah menipu semata-mata. Kerana si katak ini turut kata, dia akan tetap meninjau dan memberi pendapat ketika kempenPRK itu atas kapasiti sebagai Ahli Parlimen Bebas (baca katak), bukannya atas nama presiden Perkasa. Yela beri pendapat, tapi pendapatnya mesti condong pada UMNO punya. Potong jari kalau tak percaya..

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List