REFRESH KEMBALI KISAH LALU....???

on Oct 24, 2010




Menteri Besar Kedah antara 1985 hingga 1996, Tan Sri Osman Aroff mengakui sudah tidak ingat lagi fakta kontrak antara Kerajaan Negeri di bawah pemerintahannya dengan syarikat pembekal air bersih di Langkawi, Taliworks Sdn Bhd kerana sudah terlalu lama. 

“Saya sudah lama sangat tinggalkan kerajaan, saya tak ingat apa-apa lagi mengenai perkara itu,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian kelmarin.

Tok Man Aroff mana nak ingat kerana beliau sedang sibuk handle isu perceraian anaknya Azmin dan pengacara hot Raja Azura.

Apa yang UMNO la ni dok korek-korek isu lama. Kata sahabat di Kedah semalam, “MR oiii..hang tau ka apa jadi? Ustaz Azizan akan londeh sehelai demi sehelai sampai BN Kedah telanjang bulat. BN Kedah dah tak cukup kain nak katup. Katup atas nampak bawah, katup bawah nampak atas. PRU13 depa nahas”.

Apa pun ada mata lihat, ada telinga dengar, bila sampai PRU13 sebelum pangkah tepuk dada tanya yang mana lebih berselera. Memang seperti yang MR nyatakan mereka ini seperti "Bangau sakit perut makan nasi mentah" dok persalahkan sana dan sini. 

Berilah ketenangan kepada bapa mertua Raja Azura kerana beliau sedang pening dengan anaknya yang tidak kurang romeonya itu.
 


0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List