Cinta Sejati Antara Anwar & Azmin Sukar Di Putuskan........???

on Nov 16, 2010




Anwar Ibrahim dan Azmin Ali, dua nama yang tidak dapat di pisahkan walau di cincang sekalipun. Itu lah yang dapat Gomo gambarkan mengenai mereka berdua ini sejak dulu sampai lah sekarang. Bukan sahaja melalui hubungan Politik mahupun Keluarga malah hubungan intim mereka juga amat rapat sehinggakan timbul Bukti pendedahan Resit Katil dan Tilam Azmin Ali yang di beli oleh Anwar Ibrahim.


Tapi mungkin semua ada terlupa di mana Azmin Ali sewaktu Anwar Ibrahim merengkok di dalam penjara. Mungkin ramai yang lupa siapa Azmin Ali waktu itu dan mungkin ramai tidak tahu ke mana Azmin Ali menghilangkan diri waktu Ezam Mohd Nor berjuang dalam perjuangan Palsu membebaskan Anwar Ibrahim.



Gomo tidak lah tahu keseluruhan cerita tersebut namun sedikit sebanyak yang Gomo tahu maka dapatlah di kongsikan buat pembaca yang ada ini.



Waktu Anwar Ibrahim merengkok dalam penjara ramai yang berjuang kononya membebaskan Anwar Ibrahim malah bekas bekas Panglima Perang Anwar iaitu Senator Ezam Mohd Nor, Lokman Nor Adam menerima akibat dari Kebodohan mereka yang cuba membebaskan Anwar Ibrahim. Mereka ini lah yang bermati matian mempertahankan Anwar Ibrahim.



Itu dulu sewaktu mereka masih lagi Buta akan siapa Anwar Ibrahim yang berhati Dajal dan sekarang mereka ini lah yang berjuang bermatian matian menjelaskan kepada Rakyat siapa Anwar Ibrahim dan membuka pekung Si Peliwat Anwar Ibrahim ini.



Azmin Ali hadir setelah Anwar Ibrahim di bebaskan dari Penjara. Dan sejurus di bebaskan maka munculah kembali Azmin Ali menghadap Boss lamanya( Kekasih). Dari situ Anwar Ibrahim mengarahkan Ezam Mohd Nor memberikan laluan kepada Azmin dalam mengisi pelbagai jawatan dalam PKN (sekarang PKR).



Dalam masa ini juga terdapat bantahan dan amaran dari Wan Azizah isteri kepada Anwar Ibrahim yang tidak menerima dengan kehadiran Azmin Ali. Atas sebab apa faktor nya hanya Kak Wan yang tahu namun kita semua telah di maklumkan bahawa pernah satu ketika Ezam telah di arahkan oleh Kak Wan untuk memastikan tidak ada lelaki yang berada bersama Anwar Ibrahim dalam bilik Bacaan rumah Anwar Ibrahim.



Ezam Mohd Nor dan Lokman Adam keluar PKR dan berjuang dalam UMNO sehingga kini. Panglima panglima perang yang lain yang turut bergadai bergolok untuk Anwar juga telah keluar dari kepompong Anwar Ibrahim. Tetapi Azmin Ali tidak berganjak. Azmin Ali kekal bersama Anwar Ibrahim dan sekarang ini di lihat berpotensi untuk menggantikan Wan Azizah sebagai Presiden PKR.



Banyak cerita dari dalam PKR yang mana Azmin Ali sebenarnya telah mengawal PKR sejak kemasukkan nya sejurus Anwar di bebaskan lagi. Banyak yang di kawal Azmin Ali dan Gomo rasa semua yang ada dalam PKR mahupun luar PKR tahu akan pekara tersebut.



Jelas di sini bahawa Azmin Ali sebenarnya telah di rekrut Anwar Ibrahim untuk menggantikannya. Jika mereka Ahli PKR menyatakan Wan Azizah ataupun Nurul Izzah yang bakal menggantikan Anwar Ibrahim maka mereka telah silap sama sekali.



Jejaki Siapa Azmin Ali dan lihat di mana kedudukannya sehingga hari ini. Dari seorang yang telah lari meninggalkan Anwar Ibrahim dan kemudiaanya kembali setelah Anwar Ibrahim di bebaskan sehingga menjawat jawatan terpenting dalam PKR jelas menunjukkan satu hubungan Intim yang amat rapat dan mustahil dapat di samakan dengan isteri Anwar sendiri Kak Wan.



Mengapa ahli PKR yang ada hari ini tidak pernah sekali pun bertanya kepada Azmin Ali di manakah beliau waktu Anwar merengkok di dalam penjara? Mengapa Azmin Ali kembali ke pangkuan Anwar setelah Anwar di bebaskan dari Penjara?



Harap agar ahli PKR tanyalah kepada Azmin Ali soalan ini. Kalau tanya Gomo maka jawapan Gomo mudah:



Azmin Lari meninggalkan Anwar Ibrahim sewaktu Anwar merengkok dalam penjara atas arahan Anwar Ibrahim kerana cinta mereka adalah cinta sejati. Sebab itu semua yang di kaitkan dengan SODOMY Anwar Ibrahim seperti Sukma Dermawan, Munawar, Azizan telah meninggalkan Anwar Ibrahim tetapi tidak Azmin Ali yang sehingga kini masih setia walaupun pelbagai cabaran melanda.



Renung renung dan Fikir Fikir kan.......

1 comments:

Anonymous said...

Gomo pun fitnah , bangsat dan penipu.. Tulisan di blog ini, cipta dan direka-reka supaya imej anwar dimata rakyat tercalar..

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List