OH ARTIS....MARIA FARIDA BELA ANAK IKAN.........???

on Nov 8, 2010

Saya Bukan Murah Untuk Punyai ‘Anak Ikan’ – Maria Farida





PETALING JAYA: Selepas aktor Shah Jazle menafikan hubungannya dengan aktres Maria Farida (gambar), kini giliran wanita itu pula tampil memberikan kenyataan.

Menerusi wawancara bersama wartawan rancangan hibutran sebuah stesen televisyen pada Ahad, Maria, 40, turut menafikan hubungan istimewa yang terjalin antaranya dengan pemuda berusia 22 tahun itu setelah foto mesra mereka berdua tersebar.

Malah dia menepis dakwaan bahawa Shah merupakan ‘anak ikan’nya memandangkan jurang usia pasangan ini agak jauh bezanya iaitu 18 tahun.

“Saya bukan murah untuk mempunyai ‘anak ikan’,” jawabnya sambil tersenyum.

Saat mengesahkan hubungan mereka, Maria tidak mengiya mahupun menafikan hubungan mereka berdua sebaliknya menjawab: “Saya berkawan dengan semua artis.”


Maria bagaimanapun berkata hubungan yang terjalin itu ibarat seperti kakak dan adik ketika diminta mengulas tentang mesej twitter Shah yang berbunyi “I love Maria Farida”.

“Mungkin dia sayangkan saya sebagai seorang kakak. Apa yang akan berlaku selepas ini, saya terserah. Kami sedang berkawan,” katanya lagi.

Pasangan ini pernah bergandingan dalam dua drama bersiri iaitu Asmara dan Bola Cinta yang kini sedang disiarkan di televisyen

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List