PKR : JPP Nak Buat Undi Pos... Biar Betul ........???

on Nov 20, 2010



Pertama.... aku minta maaf banyak kalau2 aku tersilap baca ( Baca Link Bawah ) sebab aku memang dah bosan dengan kerenah PKR nih... tapi kalau perkara2 bangang yang berlaku aku memang suka.... hahaha... 


Kedua..... ntah la... samada betul atau tidak hanya geng PKR jer yang tau pasal Undi Pos ni.. mungkin ada sesiapa dari geng PKR yang boleh mengesahkannya.....??? Takut perkara ini bahan fitnah pulak... tapi masakan pokok boleh bergoyang kalau tak ada angin bertiup.



Ketiga..... kalau betul cerita ni... maka dengan penuh hormat dan rendah diri izinkan lah aku mengutuk ko orang dengan kebangangan dan kebodohan sikap JPP-PKR dan spesis spesis  PKR yang dah jadi semakin sewel semata mata untuk menjaga sekerat dua pemimpin dalam PKR. Yang kita orang ni ahli ahli dan penyokong setia PKR ko orang pandang sebelah mata aje. Ko orang sembah kami hanya pada piliharaya aje. Ko orang ingat kita orang ni lembu ke......???. Lebih BODOH kalau teruskan ide undi pos nih... 




Mana tak lawaknya beb pagi-pagi buta nih... jikalau sebelum ini berdegar-degar menentang amalan Undi Pos oleh SPR... siap dengan demontrasi jalanan (BERSIH) menentang amalan bodoh ini...




Tiba2 JPP - PKR nak adakan undi pos... ha..ha..ha... apa ko orang semua dah meroyan sewel agak nya.........



Kepada JPP - PKR... weiiii... kalau SPR dah meroyan sewel  ko orang janganlah terikut meroyang sewel, sudah2 la.. buat perkara2 bangang semenjak pemilihan parti bermula, kau orang punya bangang sedikit sebanyak boleh menghakis kepercayaan rakyat terhadap perjuangan PKR tau tak... khususnya Pakatan Rakyat.



Aku ni penyokong tegar  Pakatan Rakyat... kadang2 pedih jugak telinga  bila member2 UMNOBN aku yang totok gileeerrrr.... mengutuk PKR... khususnya Pakatan Rakyat, nak tak nak aku pun tumpang semangkuk mengutuk jugak lah... sebab perangai pemimpin2 PKR memang terkutuk pun...  




Ishhh... kalaulah rakaman audio RM25 ribu kat Permatang Pauh tu ada pada aku..., dah tentu le aku upload kan dalam blog nih..., biar semua orang dengar suara siapakah yang mengamok marah2 tu... jangan sampai mamat tu kata... "itu suara macam suara saya, tapi itu bukan saya"... kah..kah..kah.... cissss... perangai buruk UMNOBN jugak yang kau orang nak ikut....



Aduhaiiiiii... politik... politik..., kerana gila kuasa dan jawatan, dalam bahasa lembut "bikin manusia jadi kurang waras...." ertikata lainnya... dalam bahasa kasar... "bikin manusia jadi GILABABI..." sama macam idea gila seperti dakwaan tersebut.




Baca Seterus Nya Kat Sini

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List