KISAH HANGAT DI PASARAN.....

on Dec 31, 2010

INI KAH PEMBANTU RUMAH YANG DIKATAKAN DI ROGOL OLEH SEORANG BERTARAF MENTERI.......???



Aku pada mula nya agak terperanjat jugak, apa tidak orang nya orang cukup menawan. Bahkan si-bapak menteri pun boleh cabut serban, tapi nasib jugak si-menteri ini tak pakai serban.

Dan terlaksanalah kesalahan melakukan jenayah di bawah Seksyen 376, Kanun Keseksaan, merogol pembantu rumah di era pemerintahan Pak Lah 2007 dulu.

Sehingga kehari ini pihak yang terlibat  ‘boleh’ terus mendiamkan diri saja dan boleh disifatkan sebagai menutup perbuatan sumbang yg dilakukan oleh juak juak nya. Yang nyata apa yg ditutup itu semakin terdedah, cuma tiada tindakan susulan yg diambil. Tetapi kepada sesetengah yg lain pula, airmani ada tak ada dalam bontot pun dah sebuk turun naik court.

Aku turut memuji kekuatan sebuah NGO yg dikatakan telah menemuramah mangsa kebiadapan menteri kabinet yg agak senior itu. Si-mangsa ini pun cantik orang nya, kalau tak caya tanyalah Wikileaks, dia yg lapurkan.

Aku pun malaslah nak sebut siapa punya kerja yg membaham si-amah itu, kerana ramai dah faham, orang kampong pun dah tahu. Cuma kalau mereka tak nak mencemarkan nama baik Malaysia dimata dunia, pandai pandailah handle nak letak jawatan ke, atau sebaginya. Tapi pada hakikat nya, sakitlah sikit … dan kita tunggu perkembangan nya.

Baca lah pautan dibawah ini seterusnya.......

Pembantu Rumah Di Rogol 2
Pembantu Rumah Di Rogol 3
Pembantu Rumah Di Rogol 4
Pembantu Rumah Di Rogol 5

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List