ADUN PAS Yang Gila Publisiti

on Sep 27, 2011




Sekarang manusia tidak kira ahli PAS, UMNO, DAP atau PKR sibuk memperkatakan pasal isu hudud. Semua ini rancangan sahaja. Kita mahu tengok apakah yang akan berlaku selepas ini.Aku bukan nak sentuh isu tersebut cuma aku mahu menulis tentang seorang ADUN PAS yang gila glamour dan publisiti.

ADUN PAS ini memang gila publisiti dan glamour. Semua hasil kerja dia mahu sempurna seperti hasil kerja orang lain. Aku tidak kisah kalau dia mahu glamour atau publisiti jika semua yang dia buat betul tetapi paling gua tidak faham dengan ADUN ini ialah menekan manusia bagaikan hamba.

Setahu aku, UMNO tidak kejam seperti ADUN PAS ini. Aku bukan fitnah tetapi ini realiti dan semua orang tahu siapa ADUN ini. Dia buat kerja macamlah dia punyai jentera yang ramai. Hidup pun seperti duduk dalam lubang. Siapa mahu pandang ADUN gila glamour seperti beliau.

Setiap kali datang projek, ada yang menjadi mangsanya. Ditekan sana-sini bagaikan tenaga kerja itu ramai sedangkan tidak ada sesiapa mahu bekerja dengannya kerana sudah tahu perangai ADUN ini. Aku ingat, dia buat seperti itu semata-mata untuk kepenting dirinya. Bukan itu sahaja, ADUN ini ada sekor kaki ampu dan bodek.

Aku tunggu masa untuk bagi tahu siapakah ADUN PAS ini. Sebelum dia bertanding DUN atau Parlimen atau kedua-duanya sekali, aku akan buktikan siapakah dia yang sebenarnya kepada rakyat. Aku harap rakyat tidak menyesal memilihnya sebelum tiba pilihan raya dan buat perhitungan yang baik sebelum memangkahnya.

Sebelum pembuangan undi, aku akan susun semua cerita ini kepada pembaca. Aku buat ini untuk intergriti ADUN. Sudah masa bagi dia berubah namun kita tengok siapa yang akan ucap selamat tinggal dalam arena politik tanah air. Maka bersedialah gantung tali leher selepas ini.

Sekarang aku tidak kira engkau ADUN PAS ke, ADUN UMNO ke yang penting integriti. Aku tidak mahu barah mencemarkan nama PAS. Kalau dia ADUN UMNO aku tidak kisah. Jangan kejar Putrajaya kalau barah sama seperti UMNO.


sumber dari :- Blog Ini
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List