'Winnable Candidate' Mengerjakan Haji. Tunjuk Muka Ke...?

on Nov 1, 2011




Tiba tiba ramai ketua bahagian dan mereka yang "wannabe candidated" pergi menunaikan haji buat kali yang ke entah BERAPA kali. Rasanya mereka akan mendapat haji mabrur dan segala doa mereka akan tertunai, ITUPUN JIKA mereka winnable.

Kesian Koh Tsu Koon yang berusaha sedaya upaya ke MEKAH untuk tunaikan haji, dengan harapan dapat jadi "winnable candidated" tapi TAK dapat, kerana BUMI MEKAH TIDAK menerima spesis jenis ini.

Begitu juga dengan ANWAR IBRAHIM, sampai saat ini masih BELUM di bukakan hati oleh TUHAN untuk mengerjakan haji. ATAU, TUHAN mengarahkan beliau menunaikan haji di TEMPAT lain(London), kerana Allah telah memperingatkan melalui contoh yang berlaku kepada UMAT NABI LUT.

SEKALI fikir KESIAN kepada PM, aku ingat sewaktu di PUTRAJAYA sahaja kediaman dan pejabatnya SENTIASA di penuhi oleh "wannabe candidated", SAMPAI KE TANAH SUCI, saat PM ingin bersendirian untuk menunaikan ibadah beliau turut di kepung oleh "wannabe candidated". Semoga TUHAN memelihara PM dan memberi petunjuk agar dapat membezakan antara "winnable candidated" Dan "wannabe candidated"

Kepada pemimpin PAS, "TAK Ada orang sponsor ke tahun ini?" Masih ingatkah dulu, NIK AZIZ disponsor pakej haji RM65k, Cuba usha usha DI KELANTAN, yang pergi tahun ini di sponsor BERAPA?

Kepada PM, BUATLAH KEPUTUSAN terbaik sewaktu tidak BERSAMA IDRIS JALA (kompom IDRIS JALA pun haram masuk TANAH SUCI MEKAH)




sunting dari blog ini
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List