Hasan Ali Akhirnya......?

on Dec 15, 2011



Selama ini Tulang Besi (dan rakan2) telah lama mendedahkan aktiviti serta perlakuan HAsan Ali yang tidak ramai tahu. Misalnya, di dalam perhimpunan2 dalaman, Hasan Ali akan menggunakannya untuk memfitnah dan memburukkan parti2 dalam Pakatan Rakyat.

Termasuk juga Hasan Ali memfitnah PAS Perak dengan menuduh PAS Perak diperkudakan DAP.

Pendedahan terbesar kami adalah kewujudan usaha dan perancangan untuk membawa PAS berpadu dengan UMNO.

Kami juga mendedahkan motivasi utama Hasan Ali dalam usaha PERPADUANG adalah untuk mendapat jawatan Menteri Besar Selangor.

Pada mulanya, kami dikecam dan ditolak oleh ahli2 dan penggerak PAS. Namun, sedikit demi sedikit hujjah kami diterima oleh mereka.

Kemuncak dari pertembungan ini adalah Pemilihan PAS pada tahun 2011. Tulang Besi boleh sahkan isu utama yang berlegar adalah isu "Kerajaang Perpaduang". Ustaz Nasa sebagai "incumbent" telah jatuh ke tangga ke tiga dalam pertandingan Timbalan Presiden PAS Pusat kerana penolakan perwakilan yang cukup merata terhadap agenda PERPADUANG.

Agenda PERPADUANG adalah agenda yang disokong dan dikempen oleh Ustaz NAsa serta Hasan Ali. Kemenangan Abang Mat Sabu juga adalah kerana Abg Mat antara tokoh yang lantang menolak agenda PERPADUANG tajaan Hasan Ali dan Nasa.

Akhirnya manusia jahat bernama Hasan Ali telah bersuara. Dia rela untuk bersatu dengan sesiapa sahahja atas nama Islam, Melayu dan Raja-Raja Melayu.

Malahan, Hasan Ali juga tidak akan menolak perlantikan dari UMNO ke dalam mana-mana jawatan kerajaan. Tulang Besi rasa jawatan yang dimaksudkan Hasan Ali ini adalah Menteri Besar Selangor.

Ada kemungkinan calon UMNO untuk kerusi Gombak Setia adalah Hasan Ali.

Kesimpulannya, segala maklumat berkaitan Hasan Ali yang ditulis oleh Tulang Besi dan rakan2 telah pun diakui oleh Hasan Ali secara pribadi dan terbuka.

Ini bermakna Hasan Ali akan menentang PAS secara terbuka pilihanraya nanti dan akan dialatkan oleh UMNO untuk melemahkan PAS dan Pakatan Rakyat.

Tapi, jangan takut. Skandal Hasan Ali dalam pentadbiran Selangor ni banyak. Berapa banyak "skandal" yang tersimpan dalam koleksi Pakatan Rakyat menunggu masa untuk didedahkan.

Cubalah Hasan Ali untuk bermain api. Saya cabar.

 sumber :-   Tulang Besi


Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List