Oiiii Hassan Ali Pergi Jual 'Kismis' Lagi Baik

on Jan 27, 2012



Seminggu lagi Dr Hassan Ali akan menjengah Bukit Antarabangsa dalam Siri Jelajah beliau selepas ditendang keluar dari Pas.Aku pun tak pasti siapa penganjur yang bakal membawa Hassan Ali kesini menjual TEMBERANG dia tapi dengar dengar Perkasa Daerah Hulu Langat terlibat kerana salah seorang penceramah malam tu nanti ialah Roslan Kassim.Apapun tu cuma sosek sosek yang aku dengar hangat diperkatakan masyarakat setempat.

Dengar khabar 'PENGANJUR' yang membawa Zulkifli Nordin tempohari enggan menjadi TUAN RUMAH kepada Hassan Ali kali ini bila diminta oleh YDP Perkasa Hulu Langat.Siapa pula yang setuju nak jadi PAK SANGGUP untuk JELAJAH PENJUAL KISMIS ini kali ini aku kurang pasti.Tapi yang aku tak faham kenapa setiap kali 'ULAT ULAT TAIK' x-PKR atau x-Pas ini dibawa naik kebukit ini 'penganjur sebenar' akan berselindung dibelakang Persatuan Penduduk?


Hari itu khabarnya Umno Ampang bawa Zul Kulim Persatuan Penduduk Bukit Mulia jadi 'pak sanggup',dan aku dengar kali ini KRT Bukit Utama pula akan di keldaikan untuk memberi ruang Hassan Ali menjual 'kismis jampi' dia.Apa nak jadi dengan orang Umno dan NGO 'mesra Umno' ini aku pun tak faham?Macam lah spesis Hassan Ali dan sewaktu dengan nya hebat sangat hingga di kompang seluruh negara.


Apa salahnya biarkan Hassan Ali kembali kepada kerja asalnya sebelum berpolitik iatu cari makan buat kursus motivasi dan jual 'kismis jampi'.


http://aku-tak-peduli.blogspot.com
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List