Percayalah kami, rayu KPN berikutan kes anak Nazri...!

on Apr 11, 2012

Anak Nazri, Mohamad Nedim, telah dituduh memukul seorang pengawal keselamatan manakala pengawal peribadinya menahan lelaki itu. Pengawal peribadi itu kemudian membuat laporan polis mengakui pergelutan telah berlaku di antara dirinya dan pengawal keselamatan kondo tetapi menafikan Nedim terlibat.


Walau bagaimanapun, ini bercanggah dengan kenyataan pengawal dan rakaman CCTV yang telah ketahuan pada orang ramai.


Namun begitu, ia tidak menghalang ketua polis Brickfields, Wan Abdul Bari dari melepaskan Nedim daripada kesalahan. Dalam keadaan tergesa-gesa Bari membersihkan Nedim dan sekaligus menaikkan kemarahan rakyat, terutama sekali apabila beberapa portal berita melaporkan bahawa rakaman itu jelas menunjukkan Nedim menyerang pengawal.


"Adalah jelas sekarang bahawa polis mungkin telah cuba untuk menutup kes yang melibatkan anak Menteri kanan Umno itu. Pihak polis sekarang mesti menjelaskan mengapa mereka telah mengeluarkan satu kenyataan yang melepaskan anak Menteri walaupun ada rakaman CCTV dikaitkan padanya," N Surendran, naib presiden PKR, berkata dalam satu kenyataan yang dikeluarkan pada hujung minggu.








Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List