Dengarkan Kenyataan Tunku Abd Rahman Siapakah Dr.Mahathir!

on Jan 20, 2013







Ramai yang terkejut apabila mantan Perdana Menteri,Dr.Mahathir Mohamad tiba-tiba membuat tuduhan melulu mengatakan "Bapa Kemerdekaan Negara"Tunku Abd Rahman Putra Al-Haj (foto) telah terlibat memberikan taraf kerakyatan kepada sejuta pendatang asing di Persekutuan Tanah Melayu sebelum merdeka.

 Kenyataan yang dibuat oleh Mahathir itu adalah bertujuan untuk menutup isu penglibatan beliau sebagai "mastermind" projek IC di Sabah yang sedang disiasat oehSuruhanjaya Siasatan DiRaja (RCI) sebenarnya. Mahathir menjadi serba salah apabila saksi-saksi utama siasatan kes tersebut mendakwa orang kanan beliau seperti Aziz Shamsuddin dan Megat Junid terlibat secara langsung dengan skandal ini. Mahathir bimbang rakyat akan melihat beliau sebagai "pengkhianat negara" maka itulah dia gusar andainya Barisan Nasional (BN) ditolak oleh rakyat pada Pilihanraya Umum Ke-13 tidak lama lagi.

 Oleh itu beliau rela lakukan apa saja bagi memastikan UMNO BN akan terus berkuasa. Oleh kerana kenyataan Mahathir terhadap Tunku ini dibuat ketika Tunku sudah tiada lagi di dunia ini, maka biarlah video di bawah ini menjawab segala persoalan yang diperkatakan oleh Mahathir. 

Biar rakyat yang menilai kenyataan "Bapa Kemerdekaan Negara" ini. Ingatlah, "lampu ajaib" kini berada di tangan rakyat jelata, gunakan akal untuk  memilih kerajaan yang lebih bertanggungjawab bagi kehidupan yang lebih aman dan selesa di masa akan datang. Mahathir boleh cakap apa saja pasal Tunku Abd Rahman sebab beliau sudah tiada di atas muka bumi ini. Namun, sedarkah rakyat banyak benda yang dilakukan oleh Mahathir untuk merosakkan UMNO serta seluruh rakyat Malaysia.


Mahathir tidak wajar menuduh orang lain untuk mengelakkan dirinya daripada kesalahan besar yang telah dia lakukan. Paling panas apabila yang dituduh itu adalah Perdana Menteri Malaysia yang pertama dan disanjung sendiri oleh kerajaan UMNO BN sejak sekian lama.

 Mahathir perlu menjelaskan dengan jujur hasrat beliau membawa masuk warga asing dan diberika IC ke Sabah adalah bertujuan untuk merampas "Negeri Di Bawah Bayu" itu dari tangan pembangkang (PBS ketika itu). Kini beliau berkerjasama pula dengan Perdana Menteri, Najib Tun Razak untuk menggandakan projek IC bagi membolehkan UMNO BN terus kekal berkuasa di negara ini. 

Ternyata pemimpin negara telah khianat dan sanggup gadaikan maruah negara hanya untuk kuasa. Rupa-rupanya sudah lama rakyat ditipu hidup-hidup oleh mereka. Jika tidak kerana warga asing yang dapat kerakyatan serta boleh mengundi maka kemungkinan besar UMNO BN sudah lama tumbang. Inilah kejahatan yang sukar dimaafkan oleh rakyat. 

Oleh itu, marilah lakukan perubahan pada PRU-13 ini, walau seramai mana pun pengundi warga asing yang akan mengundi BN nanti rakyat harus bersabar. Apa yang penting suara rakyat untuk perubahan itu lebih tinggi jumlahnya dari segala penipuan yang bakal dilakukan oleh mereka. Ubah sebeluh lebih parah, selamatkan Malaysia !!.


sumber

Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List