Siapa BENGONG sekarang?? Pembaca Berita yang bernama Suriani Abdul Rahman atau Penyokong Pakatan Rakyat??

on Feb 13, 2013





Aku tercari-cari apa yang telah ditulis oleh seorang pembaca berita dari RTM yang cuba mahu menafikan rakyat Pulau Pinang mengatakan 'Yes for Psy, No for BN' tetapi dah tak ada.. mungkin dia dah delete..

Oleh kerana aku tak jumpa maka aku copy n paste dari blog AmenoWorld apa yang pembaca berita RTM itu telah tulis diwall FaceBook miliknya..

Dia kata penyokong Pembangkang (Pakatan Rakyat) bengong..

Ini apa yang dia tulis menurut AmenoWorld..

manusia tidak pernah puas. semuanya serba salah. beri salah tak beri salah. psy dtg msia dah buat konsert kira bagus la. bukan duit rakyat yg diguna pakai pun. tak caj duit tiket pun. free for all.. dah tu ada pulak puak2 bengong yang jerit kat videocam sendiri NO bila PM tanya R U READY FOR BN.

bhgn majoriti besar yang jawab YES tak di upload ke internet pulak :-p. apa pun sejak berita rtm pkl 10 mlm semalam RTM dah siar dlm berita VISUAL yang majoriti jawab YES bila PM tanya R U READY FOR BN.

apa lah bengong pembangkang. tak sedar ke semua stesen tv dengan kamera2 yg canggih merakam semua perlakuan di lokasi?! tinggal balik dan preview je utk dpt kebenaran fakta.

bengong2 yg setakat jerit kat dvcam masing2, baik balik rumah buat 'home video' hantar kat program 'BEST HOME VIDEO'

pendek kata, berhemah lah jikalau hendak bergaduh pun. hv some 'class'..

Dua video dibawah menyerlahkan siapa yang bengong sebenarnya dan ianya juga membuktikan bahawa video yang telah diupload ke dalam FaceBook bukanlah video yang telah diedit sepertimana yang didakwa kebanyakan pencacai-pencacai UMNO..

SAKSIKAN!!!



Ini pula apa yang Channel New Asia siarkan..




Siapa BENGONG sekarang?? Pembaca Berita yang bernama Suriani Abdul Rahman atau Penyokong Pakatan Rakyat??

Saksikan juga Najib dan Rosmah dimalukan oleh Psy bilamana berkali-kali dijemput untuk mengaul 'yee sang' bersama... Psy tak layan di ( SINI )

sumber

Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List