Blogger UMNO The Unspinners :- Guna BERNAMA saja, Terajang M'kini keluar Sabah!!!

on Mar 6, 2013





Tak payah cerita panjang. Masa perang bukan masa untuk demokrasi atau kebebasan akhbar, tetapi mengenai keselamatan dan mencapai tujuan keselamatan

Sejarah Melayu melaporkan Malaysiakini seolah-olah menyokong tentera Sulu dengan mahu rakyat jadi bingung mana satu betul dan kucar kacir untuk mempersoalkan langkah pihak keselmatan.
"Pemimpin Sulu dakwa Malaysia bertindak keterlaluan " .. itu lah tajuk paling terhebat dihasilkan Meloyakini untuk menggambarkan kerajaan Malaysia paling zalim dengan mengutip kenyataan2  musuh negara ( tentera sulu )  . 
Mengapa tajuk seperti ini dipilih ??   Media2 lain semua memberi sokongan sepenuhnya kepada pasukan keselamatan kita yang sedang berjuang di sana tetapi bukan portal pembangkang ini  .
Niat malaysiakini satu saja  dan  jelas mahu membangkitkan kemarahan rakyat .
Tetapi GPB  yakin rakyat yang telah  menyaksikan sendiri kekejaman penceroboh ini yang terlebih dahulu melakukan serangan terhadap anggota polis kita hingga mengakibatkan 8 terkorban akan berdiri teguh dibelakang pasukan keselamatan kita di Lahad Datu.



Macamana Malaysiakini boleh dibenarkan buat laporan seperti yang ditiru tampal di Wikisabad SINI???

PIHAK BERKUASA PERLU TERAJANG MALAYSIAKINI DARI LAHAD DATU!!! DISAMPING ITU, HANYA BERNAMA SAJA YANG PATUT DIJADIKAN SALORAN RASMI KOMUNIKASI. SIDANG AKHBAR HANYA BUAT DI KOTA KINABALU DAN BUKAN DI LAHAD DATU.

JANGAN BENARKAN WARTAWAN DATANG MENYIBUK DAN MEMBOCORKAN MAKLUMAT DAN RAHSIA KESELAMATAN



Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List