Akhirnya Nazri Tercampak Keluar Dari Parlimen...

on Apr 19, 2013



Akhirnya Mohd Nazri Abdul Aziz digugurkan dari bertanding di Padang Rengas.

Seperti yang GB jangkakan sebelum ini, Nazri akan menerima kesan dan akibat dari perbuatannya sendiri.

Kita masih ingat bahawa beliaulah yang telah menggantungkan MP Puchong, Gond Singh Deo kerana selamatkan Najib daripada kes Altantuya daripada dibincang di parlimen. Kerana beliau jugalah Karpal Singh, Anwar, Azmin dan lain-lain digantung kerana isu UMNO-APCO serta beliaulah ahli parlimen BN yang membuat paling banyak kenyataan untuk mempertahankan SPRM, Polis, video seks dan sebagainya.

GB pernah tulis begini:

Dan Nazri pun akhirnya menerima akibat daripada perbuatan lampaunya.

GB pernah membuat pemerhatian bahawa: Najib akan memancung Nazri sebelum PRU13 di dalam satu ulasan GB bertarikh 7 Jun 2011:

....akan berlakulah perebutan kerusi Ketua Pembangkang. Calon utamanya ialah Najib, tetapi akan digugat oleh Nazri Aziz. Kerana Nazri akan mendakwa beliau lebih vokal menentang MP-MP Pakatan Rakyat tatkala BN berkuasa.

Nazri akan mendakwa beliaulah paling banyak membantu Najib.

Gantungkan MP Puchong kerana selamatkan Najib daripada kes Altantuya daripada dibincang di parlimen, gantung Karpal Singh, Anwar, Azmin dan lain-lain kerana isu UMNO-APCO dan membuat paling banyak kenyataan untuk mempertahankan SPRM, Polis, video seks dan sebagainya.

Namun, apakah Nazri berjaya nanti atau beliau akan dipancung dahulu oleh Najib daripada bertanding di Padang Rengas?

Semua orang tahu, Nazri "kaki kipas". Di zaman TDM, beliau mengipas TDM, di zaman Pak Lah begitu juga, kini di zaman Najib, lebih besar kipasnya, ditibainya PM-PM terdahulu.


Laporan sebelum ini
klik untuk baca





      
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List