Kekecohan Dalam Pemilihan PKR....Dalang Dikesan......???

on Sep 27, 2010

DALANG DALAM PKR DIKESAN......... Betul ke bro.... kalau setakat kesan aje tak guna bro, aku tak percaya. Tangkap dia orang tu baru ok. Setakat kesan kesan tak main lah bro, jangan le jadi macam kamera pengintip pejabat MB dah le.......


Parti Keadilan Rakyat (PKR) mendakwa kekecohan yang berlaku di tiga cabang yang mengadakan pemilihan pada Ahad didalangi pihak luar yang bukan ahli parti.
Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution berkata, pihaknya telah mengenal pasti individu-individu berkenaan yang sengaja mencetuskan kekecohan di cabang Klang, Kapar dan Kuala Langat semata-mata mahu memberi gambaran negatif kepada parti.

"Kekecohan yang berlaku di ketiga-tiga cabang berkenaan menggunakan modus operandi yang sama iaitu dia ambil kotak undi, pecahkan dan tabur kertas-kertas undi itu dalam hujan... kemudian dia terusberedar," katanya pada sidang media Ibu Pejabat PKR di sini, Isnin.

Sehubungan itu Saifuddin memberitahu, Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) parti itu menangguhkan proses di tiga cabang terbabit.
Selain itu empat lagi pemilihan peringkat cabang yang turut ditangguhkan ialah Petaling Jaya Selatan, Jerai, Merbok dan Kuala Nerus kerana mempunyai masalah tadbir dan teknikal, jelas beliau.

"Tujuh daripada 166 cabang di seluruh negara yang sudah menyempurnakan mesyuarat agungmasing-masing ditangguhkan ke satu tarikh yang akan ditentukan oleh JPP," tambahnya.

Sumber :-Juragan : Kalau dapat dikesan kira ok la bro..hanya wa mintak ahli PKR kasi buang budaya buruk dalam meeting yang diwarisi daripada Umnogok,takut Gajah seberang laut lu orang nampak,cicak tokek depan mata lu orang tak perasan...Hancuss nanti broo..

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List