SIAPA PENAUNG ISLAMIC FASHION FESTIVAL.........???

on Oct 20, 2010



Kalau sesat tu sesat juga. Islamic Fashion Festival(IFF) anjuran Rosmah dan juga sebagai penaungnya jelas menghina Islam. Tentu Rosmah berbangga dengan ini.

Tulisan "Muhammad" dalam tulisan Arab secara terbalik diguna dan dipakai di dada salah seorang peraga fesyen yang tidak menutup aurat. Bahkan diletakkan juga di bahagian 'jubur' peragawati. Dimanakah keislamannya. Karut dan sesat. Inilah akibatnya kerana inginkan nama semata-mata.

Namanya Islamic Fashion Festival. Namun kalau penganjurnya tentang aurat pun mengaji tak habis akibatnya berlakulah perkara sebegini. Rosmah sendiri tidak memakai pakaian yang sesuai dengan Islam ketika merasmikan program IFF itu. Karut! Karut!

Berpada-padalah kalau ingin mengarut, janganlah kita yang sesat begitu mudah menyesatkan orang, fikir-fikirkanlah...








Karut! Karut! Karut! Jangan hanya nampak Ayah Pin yang karut....




Demi Allah! Kita Tidak Boleh Terima Semua Ini!

Demi Allah!
Saya Tidak Dapat
Menerima Semua Ini!

Pertamanya saya mengucapkan terima kasih (semoga Allah membalas jasa baik seorang pembaca blog saya - Jibam) atas maklumat dan informasi yang saya SEMEMANG TIDAK TAHU (bukan buat-buat tidak tahu) berkenaan satu program atau majlis yang dipanggil sebagai Islamic Fashion Festival (Baca di sini). Majlis ini melibatkan Perdana Menteri dan isterinya. Untuk seketika dengan nama Allah, saya mengurut dada dan mengucap panjang apabila saya melihat gambar di majlis tersebut - apakah yang saya lihat ini betul atau pun imaginasi semata-mata. Agak lama saya cuba "menyiasat" cerita ini - dan akhirnya iman saya mendahului segala-galanya. Baca Sini

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List