PEMILIHAN PKR - BUKAN LAGI APA KEJADAHNYA TETAPI DAH MACAM HARAMJADAH DAH

on Nov 1, 2010

Umum mengetahui ketegangan yang menghantui pemilihan PKR. Umum mengetahui kecelaruan pemilihan PKR. Umum mengetahui ketidakprofesionalan pengurusan pengendalian pemilihan PKR.

Satu demi satu masalah timbul dan satu demi satu cover up di buat oleh Saifuddin. Segala galanya kelihatan cool selepas tamatnya mesyuarat agong cabang PKR.

Semua tumpuan tertumpu kepada pemilihan. Awalnya kelihatan sengit dan amat menarik untuk diikuti. Zaid di depan dan dikejar rapat oleh Azmin. Cukup menarik. Malangnya, tak pasal pasal Saifuddin kata salah key in data dan yang sebenarnya Azmin yang di depan.

Terus hilang mood. Takkanlah dalam keadaan serba tegang itu tiba tiba kesalahan key in data ini boleh berlaku? Ini ibarat meletupkan parti sendiri. Sudah terang lagi bersuluh - memang wujud konspirasi dalam PKR. Tukar baju tetapi perangai dan sikap masih macam UMNO.

Jangan sampai rakyat maki hamun PKR. Asyik PKR jer yang dok buat haramjadah sejak menang.

2 comments:

Amir Bani Salim said...

Salam.....

Tak bagi kredit pun ambil artikel saya.

a.samad jaafar said...

setuju sgt dgn saudara.. mmg mcm haramjadah..simpati pada PAS yg tpaksa menanggung haramjadah puak umno dlm PKR... PAS kekal tidak mengejar jawatan dlm parti..

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List