APA DAH JADI........???

on Dec 2, 2010



Ini yang berlaku bila PM Najib  datang kah kah kah...

Petir kilat sabung-menyabung semalam hingga menyebabkan khemah dinaiki air (banjir laaa...)...

Kah kah kah...

Padan muka, kah kah kah...


Majlis perasmian Taman Botani Perdana yang dijadualkan disempurnakan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini ditangguh ke suatu tarikh yang akan ditetapkan berikutan keadaan cuaca yang tidak mengizinkan. 

Timbalan Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar Datuk M.Saravanan berkata hujan lebat sejak tengah hari menyebabkan kawasan majlis di sekitar taman yang terletak di Taman Tasik Perdana itu basah dan air bertakung. 

"Keadaan itu akan menyukarkan Perdana Menteri yang akan melawat ke sekitar Taman Botani Perdana... ia tidak selamat dan tidak sesuai," katanya kepada pemberita di tapak majlis itu di sini. 

Berdasarkan aturcara majlis itu, Perdana Menteri dijadualkan merasmikan majlis itu pada 4 petang dan selepas itu melawat ke sekitar Taman Botani Perdana dan menanam pokok serta menandatangani plak sebagai simbolik perasmian. 

Beberapa menteri Kabinet kelihatan hadir ke majlis itu, antaranya Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin, Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed dan Ketua Setiausaha Negara Tan Sri Sidek Hassan, sebelum pihak penganjur mengumumkan majlis itu ditangguhkan.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List