UMNO GUNA INTELEKTUAL NAK HANCURKAN ANWAR IBRAHIM....???

on Dec 8, 2010

UMNO semakin terdesak.  Usaha terkini mereka menggunakan golongan intelektual Islam bagi menyatakan bahawa DS Anwar Ibrahim benar-benar melakukan liwat.  Usaha ini sedang dilakukan oleh 2 orang yang bergelar Dr. (doktor falsafah). 

Satu orang Dr bidang ijtihad.  Beliau mengatakan bahawa DS Anwar benar-benar melakukan liwat.  Teman-temannya bertanya sejauhmana keyakinan beliau bahawa DS Anwar tu meliwat,  Dr pakar ijtihad ini kata 100%. Lalu seluruh teman-teman ini menyuruh beliau bertaubat.  Apakah yang dijanjikan UMNO padanya.  UMNO berjanji kalau berkaya melaksanakan misi besar ini maka jawatan yang akan diberikan ialah PEGAWAI KHAS KEPADA PM

Satu lagi Dr juga pakar bidang pendidikan.  Selalu keluar di Radio.   Orang menggelarnya juga adalah pakar motivasi.   UMNO menjanjikan sekiranya misi besar ini berjaya maka beliau akan di lantik sebagai rektor UIA.  Maka bergerak dua insan ini.

Sekadar suatu muhasabah, apakah dua Dr ini lebih hebat daripada Dr Yusuf Al-Qardawiy (Qatar) Pengerusi Ulama Sedunia,  Dr Said Ramadhan Al-Buti (Syria),  dan seluruh ulama mengatakan bahawa DS Anwar dituduh  maka hudud Qazaf dikenakan keatas saiful. 

Orang yang bergerak atas kepentingan politik maka terserlah ketidak ikhlasan.  Mereka yang tidak ikhlas ini sedang menghancurkan imej baik yang sudah mereka lakukan sebelum ini.

JAUHI UMNO.  UMNO GUNA APA SAHAJA UNTUK MENCAPAI MATLAMAT JAHATNYA.  BERKAWAN DENGAN UMNO, ORANG BAIK AKAN JADI JAHAT.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List