SIAPA KAH TALAM DUA MUKA........???

on Jan 8, 2011

Memang sahlah mereka ni bermuka-muka mempertahankan Sultan dan Institusi Raja Melayu di negara ini . Atas nama Ketuanan Melayu itu jugalah pemimpin-pemimpin ini yang kononnya membuktikan merekalah perjuang sejati yang mempertahankan Kuasa Raja-raja Melayu sehingga ke titisan darah terakhir, rupanya boleh diibaratkan 'TALAM DUA MUKA'.



Kenapa tidaknya, mereka berkokok hanya semata-mata untuk mengaut keuntungan politik mereka. Kalau dulu mereka jugalah yang menentang dan mengugut Institusi Raja dan kini mereka jugalah cuba hendak menjadi JUARA RAKYAT untuk meraih simpati politik dari rakyat, Isu Sultan hanyalah alat propaganda untuk kelansungan politik pemimpin mereka semata-mata. 

Tetapi mereka lupa sejarah, siapakah yang menghakis kuasa Raja-Raja melayu.???  Mereka lupa. Melayu mudah lupa. Melayu melayu itu sebenar telah terlupa, setelah kau hakis kuasa kuasa raja melayu kini kau nak jadi hero. Ini lah melayu melayu yang muka tak malu, cakap tak serupa bikin. Ini kah pemimpin melayu aka pemimpin Malaysia masa kini??? Bercerita tentang globalisasi tapi semua nya shit, putar alam, ini lah standard pemimpin malaysia.......

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List