UMMI HAFILDA APA CITER......???

on Feb 12, 2011

HUBUNGAN AZMIN DAN KELUARGA - BUKAN UMMI DARA YANG CITER !!!





UMMI kalau sembang, misti dia kate AZMIN lah paling burok di mata keluarga mereka, sedangkan yang berlaku sebalik nya... Korang leh nilai sindri apa yang di katakan oleh UMMI dara terhadap abang dan ipar dia... Patutlah Azwan Ali pun tak suka UMMI nih... Ummi tak malu ke menghina abang sindri...?


Kedatangan Azmin disambut mesra oleh Azwan dan Mak Tom (Ibu mereka).


DI muka pintu rumah personaliti Azwan Ali, wajah ibu tercinta Mak Tom menunggu dengan penuh debaran kelibat anak tersayang, YB Azmin Ali.

Kedatangan Azmin, Ahli Parlimen Gombak, Ahli Dewan Undangan Negeri Bukit Antarabangsa dan Naib Presiden PKR, ke rumah adiknya Azwan petang itu amat bermakna sekali bagi mereka anak beranak.

Manakan tidak, sudah 9 tahun kasih terputus dan jalinan tali persaudaraan yang bertaut kembali pada petang itu bagaikan sebuah episod jejak kasih.

Walau apa pun sengketa yang pernah berlaku, air cincang tidak akan putus...



Kemeriahan di rumah Azwan tatkala menerima kedatangan Azmin jelas membayangkan bunga-bunga sebuah keluarga bahagia


Azwan menyajikan nasi mintak untuk abangnya Azmin dan isterinya, Shamsidar

Azmin melahirkan rasa syukurnya dengan pertemuan hari ini sambil mengimbau apa yang pernah berlaku satu ketika dulu. 

"Pada tahun 2000, waktu saya melakukan umrah buat pertama kalinya, saya memohon agar Tuhan satukan kembali kami adik beradik. Alhamdulillah setelah 9 tahun, doa saya dikabulkan. Saya rasa sungguh gembira dengan pertemuan ini. 

"Sekarang kami seperti satu keluarga bahagia ...one happy family again. I miss this for some years. Sememangnya ini yang saya harapkan setelah insiden tahun 2000 itu... supaya keluarga saya jadi kuat dan bersatu," katanya dengan penuh makna. 

Kata Azmin lagi, "Saya hargai pertemuan seperti ini sebab itu saya tolak undangan open house yang lain untuk hadir ke rumah adik saya. Saya ada 17 jemputan 'open house' hari ini. Saya terpaksa menolak undangan beberapa rumah kerana ingin datang juga ke rumah Azwan." 

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List