Stay focused!!

on Apr 14, 2011




Mereka sedang ketakutan gilerr!! Kalau memula dulu, mereka begitu angkuh mengatakan yang mereka dengan mudah boleh mempertahankan Sarawak dan akan mengekalkan majoriti 2/3, tetapi kini... mereka mula cuak.

Ini adalah kerana situasi semasa tidak seiring dengan dakwaan mereka. Keadaan sudah berubah. Semangat rakyat Sarawak untuk berubah semakin berkobar-kobar. Mereka mahu me-NYAH-kan Taib Mahmud dari takhta kerajaan Sarawak. Taib Mahmud ialah BN dan BN ialah Taib Mahmud. Jadi.... kedua-duanya mesti di-NYAH-kan. Mereka menjadi bapak penyamun yang merompak hasil bumi, milik rakyat Sarawak. NYAH-kan mereka!!

Sebab itu, apabila kedudukan mereka mula goyah, mereka lancarkan satu lagi serangan dengan meledakkan sebutir bom. Tujuannya untuk mengganggu konsentrasi serta tumpuan Pakatan Rakyat kepada kempen PRU Sarawak yang semakin rancak tetapi tidak menyebelahi mereka.

Bom yang dimaksudkan ialah gimik terlatest Raja Petra Kamarudin. Mereka mahu Pakatan Rakyat hilang fokus dan at the same time, mahu meng-psycho dan mengelirukan minda rakyat Sarawak. Gimik ini diharapkan akan dapat mengubah persepsi rakyat Sarawak terhadap Pakatan Rakyat dan Barisan Nasional.

Well.... harap-harap rakyat Sarawak dan para pemimpin Pakatan Rakyat tidak akan terkesan dengan helah baru mereka. Pedulikan RPK. Anggap jer dia satu distraction yang tak perlu diberi perhatian buat masa ini. Ingat... kita ada misi yang lebih penting. Aha... menjatuhkan Barisan Nasional dan merampas Sarawak adalah GOAL kita.

Oleh itu, stay focused!!

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List