ANWAR JADI ANCAMAN...?

on Sep 4, 2011





Persoalanya, Mengapa DSAI jadi ancaman kepada sesiapa pun yang menjadi PM di Malaysia?

Kerana DSAI pernah menjadi Menteri kewangan selama 8 tahun di waktu Tun Mahadir menjadi PM, 8 tahun menjadi Menteri Kewangan setiap keluar masuk aliran wang Negara Malaysia dapat di baca oleh DSAI, mengapa musuh Politiknya tidak takut.

Setiap langkah DSAI akan dijejaki oleh musuh Politiknya, amatlah malang bagi DSAI menjadi seorang pejuang untuk membela nasib Rakyat, kerana disalah tafsirkan oleh semua kaki bodek yang memperjuangkan Projek Mega dari PM, walaupun pada hakikatnya mereka tahu DSAI tidak bersalah didalam semua tuduhan tuduhan yang dilemparkan kepada DSAI.

Kalaulah pasal JUBUR Saipul yang Busuk tu yang di inginkan oleh DSAI, jauh panggang dari api, cuma hanya Saipul yang boleh dijadikan sebagai Kambing Hitam untuk memfitnah DSAI, kerana Saipul bekas Setiausaha DSAI, yang dah tak laku, dan juga Saipul memandang habuan yang sudah dan bakal diterimanya sungguh lumayan..

Tak habis dengan 1 kes, datang lagi kes Vedio lucah, yang di lakunkan oleh pelakun hebat Politik lucah tanah air Malaysia, DSAI lah salah 1 Rakyat Malaysia yang sangat malang jika di bandingkan oleh Rakyat Malaysia yang lain.

Sejak kejadian DSAI dipecat oleh Tun Mahadir pada 1998, sesiapa pun yang menjadi PM, akan memegang Menteri Kewangan Malaysia, mengapa? sebab mereka tahu hanya Menteri Kewangan sahaja yang punya pengaroh untuk melesapkan wang Negara.

Selagi DSAI masih bebas diluar sana, selagi itulah DSAI jadi ancaman kepada setiap yang menjadi PM di Malaysia, setelah DSAI berada didalam penjara, maka bebaslah musuhnya berbuat sesuka hati kepada wang Negara.

Hanya orang yang ada sekolah tahu perjuangan DSAI, orang yang tak ada sekolah terus menyokong perjuangan BN/OMNO. Wallahuallam


Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List