Wan Azizah Boycott Open House Azmin...???

on Sep 27, 2011



Kenakalan terbit dari mata nakal Anwar….! Mungkin tersingkap nostalgia sewaktu berkasih-kasihan dengan Shamsidar dizaman silam mereka…..

Kenapa Anwar muncul di Majlis Open House Azmin Ali tanpa ditemani oleh isterinya Wan Azizah..? Apakah Wan Azizah boycott dan sememangnya tak mahu melihat lakonan drama watak Anwar dan Shamsidar..?

Teringat kisah sewaktu Anwar baru sahaja selesai menjalani pembedahan tulang belakang di Alpha Clinic Munich awal September 1998…

Apabila Ezam Mohd Nor ketika itu memegang tugas sebagai Ketua Pemuda Keadilan tiba di Munich, beliau terserempak dengan Mat Sabu yang baru sahaja menziarah Anwar di wad. Mat Sabu terus berbisik kepada Ezam;

"Awat Kak Wan kata siapa pun boleh mai ziarah Abang Anwar, cuma ada satu orang sahaja tak boleh mai…! "

" Bila aku tanya siapa..?, Mahathir kah…? " cerita Mat Sabu kepada Ezam.

" Kak Wan kata kat aku tadi Shamsidar bini Azmin tak boleh mai…, dia tak akan izinkan! " Mat Sabu mengakhirkan bisiknya kepada Ezam.

Itulah kisahnya yang pernah disampaikan oleh Ezam kepada Blogger MIK dan juga beberapa bloggers yang lain seperti Gap dan Rbf…

Foto foto ini jelas membuktikan bahawa Anwar hadir secara solo…, tidak ada kelibat isterinya Wan Azizah. Yang duduk seiringan dengan Anwar adalah IBU kepada perhimpunan haram 7 Julai yang lalu, IBU juga kepada proses MURTAD negara ini, Ambabiga.
Amboi, amboii…, amboooii….! Sakan Shamsidar mengusik Abang Anwarnya itu! Mentang mentanglah Wan Azizah tidak ada….

Cuba anda perhatikan cara Anwar merenung tajam kearah Shamsidar….. Hhmmmm…, lain macam jer! Nampak bergelora nafsu Anwar memandangkan kekasihnya itu…?
Jangan terperangkap dengan foto ini…. Senyuman Shamsidar tak ikhlas! Dalam benak fikirannya memaki hamun wanita wanita yang berdiri sebelah Abang Anwar….

Cuba anda tengok foto dibawah ini pula
Semakin dekat Shamsidar berdiri sebelah Abang Anwarnya itu…? Dua wanita yang bertudung merah jambu sudah beralih ketepi…. Mungkin atas alasan memberi laluan kepada Azmin untuk bergambar sekali, alasan cover line!
Shamsidar mengiringi Anwar pulang…. “ Take care yea sayang….!”

Bukan aku cakap tapi  BLOG INI   ini cakap
Photobucket

1 comments:

BUJANG SUSAH said...

uiii... syoknya fitnah dan buat telahan tanpa bukti.. syawal tahun depan sempat mintak maaf ke? kikiki

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List