Pakatan Rakyat Jangan mimpi hendak tawan Melaka

on Nov 18, 2011




BANDARAYA MELAKA - “Jangan mimpi hendak tawan Negeri Sembilan, Melaka dan Johor.”Begitulah kenyataan tegas Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Rustam.


Menurutnya, hasrat mereka menawan ketiga-tiga negeri ini tidak akan berhasil, malah Selangor dan Kedah yang kini diperintah PR akan jatuh semula ke tangan Barisan Nasional (BN).

“PR jangan mimpi. Selangor dan Kedah akan jatuh semula ke tangan BN. Bukan itu sahaja. BN turut berpeluang (menang) di Pulau Pinang dan Kelantan,” katanya di sini malam semalam.

Sementara itu di Rembau pula..

REMBAU – Biarlah PR dengan angan-angannya kerana berapa lama mereka boleh berbohong dengan rakyat.

Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan berkata, pembangkang boleh berkata apa sahaja, tetapi akhirnya nanti rakyat akan tahu juga tembelang mereka.

“Rakyat sekarang ini sudah bijak dan mampu menilai janji manis yang dilemparkan pembangkang.

“Saya yakin rakyat mempunyai pandangan mereka sendiri dan boleh memberi penilaian kerana kita semua kebanyakannya berpelajaran tinggi,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Beliau yang juga Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang membayangkan hasrat menawan tiga negeri iaitu Negeri Sembilan, Melaka dan Johor pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).

Mohamad berkata, beliau yakin dengan hanya bekerja kuat sahaja dan menumpukan aspek kesejahteraan rakyat mampu meyakinkan mereka kepada kerajaan yang sedia ada.

“PR kata mahu tawan tiga negeri iaitu Negeri Sembilan, Melaka dan Johor. Itu hanya sekadar kata-kata psiko.


Sinar Harian



Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List