HOI PEMIMPIN UMNO! SAMPAI BILA LU ORANG MAU INI ANJING KURAP JADI TROJAN HORSE NI???

on Feb 2, 2012






Aku masih tak puas lagi beb, aku masih nak cerita pasal si KURAP Reform ni, semalam GAP pun dah balun mamat kurap ni, KLIK SINI

Sebenarnya mamat KURAP yang mengaku diri dia ni hebat dala psywar atau perang saraf ni tak le hebat mana pun, baru sikit kena cuit terus dia melompat dan dah tunjuk warna sebenar dia. Babi tonyok bermuka ungka ni selalu kata kita jangan maki hamun, biar kita dicirit atas kepala pun kita kena redha.

Aku paling tak boleh belah bila si Anuar KURAP JUBURI reform ni serang The Unspinners. Dituduhnya Unspinners tu si polan, si polan la, aik kata dia ni pandai perang saraf? Abuis tu dia serang Unspinners yang banyak bongkarkan KEBABIAN Anwar apa hal?

Dah la dia buat artikel nak kasi pecah belah antara bloggers, sekarang dia serang satu blog yang te;ah banyak berjasa kepada UMNO dan BN, inikah korang panggil psywar? Kepala butoh apa ni? Anwar memang anak haram, sesiapa sokong anwar pun sama anak haramnya.

Dan sekarang ni sesiapa sokong orang yang menjilat JUBOR ANWAR, SAMA LA JUGAK ANAK HARAMNYA MEREKA tu! Aku dan kengakwan aku berjanji, akan membongkar satu demi satu kepukimakan si Anuar Mohd Nor ni.

Sesiapa yang sokong dia pun akan kami serang dan ranapkan jugak! HOI PEMIMPIN UMNO, tolong baca ni dan semua artikel yang telah dibongkar pasal KURAP JUBURI ni dan fahamkan ya! Pilihanraya dah dekat ni, kalau dah tak minta nak menang, bagitau je, tak yah la nak bela anjing kurap ni....



Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List