Ini tindakan Madey nak selamatkan Berahim Ali..?

on Apr 20, 2013





Tak payah guna otak, guna Madey jaa... kahkahkah...

Terbaru! 

Ada maklumat dalam Umno Kuala Lumpur memberi tahu kemungkinan calon UBN untuk kerusi parlimen Pasir Mas, Che Johan Che Pa tidak akan hadir ke pusat penamaan calon di Pajabat Tanah dan Jajahan Pasir Mas jam 9:00 pagi esok. 

Sumber dalam memberi tahu saya Umno pusat membuat persefahaman dengan bekas ahli Parlimen bebas Pasir Mas Inchek Ibrahim Ali akan mewakili UBN untuk berdepan satu lawan satu dengan calon PAS, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz. "Umno akhirnya akur untuk memberi laluan keada Ibrahim Ali sebagai menghormati Tun Dr Mahathir yang telah memohon agar Ibrahim diberi laluan bertanding atas lambang dacing," kata sumber berkenaan. 

Mahathir tambah sumber itu telah menghubung Najib akan mempertimbangkan desakan Ibrahim. Sekiranya ini berlaku ia bermakna PAS harus ibersiap sedia untuk mendepan Ibrahim secara satu lawan satu. Dinasihatkan PAS perlu membuat hubungi intim dari jalinan jentera pilihan raya dengan pihak PKR khasnhya dari Cabang Pasir Mas. 

Sebentar tadi ketua PKR Cabang Pasir Mas, Dr Wan Suhaimi memaklumkan dia akan bertungkus lumus untuk kemenangan calon Pakatan Rakyat, Nik Abduh. "Kita perlu lupa perasaan-perasaan sedih dan kesal sebaliknya dengan memupukkan satu perasaan iaitu bagi memastikan kerusi Pasir Mas menjadi milik Pakatan. Tambah beliau insyaAllah selepas ini senario dan budaya politik di Pasir Mas akan berubah apabila pelopornya sudah tidak lagi dalam gelanggang politik. 

Wan Suhaimi yang pernah bergelumang dalam Umno Pasir Mas, tahu benar akan kebejatan dan keburukkan parti berkenaan.. ~  MSO





Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List