"DATANG DAN PERGI" ADA LAH PERKARA BIASA.......

on Sep 2, 2010


Sampai masanya saya berundur kerana cukup umur – Musa 

Ada pihak tertentu khususnya pembangkang cuba perlekehkan Tan Sri Musa Hassan yang akan bersara sebagai Ketua Polis Negara mulai 13 September ini setelah 41 tahun berkhidmat dalam pasukan polis. Mereka merasa semacam satu kejayaan kontrak beliau tidak disambung kali ketiga."Saya tidak pernah merasa kecewa bertugas dalam pasukan polis. Saya telah memberi jiwa raga saya sepenuhnya dan sampai masanya saya berundur oleh kerana dah cukup umur," itu kata beliau selepas pengumuman Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mengenai Ketua Polis Negara dan Timbalan Ketua Polis Negara yang baru di Putrajaya Rabu.  (seterusnya)




0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List