Hari tu gaduh sakan,bila bersua…Khairy panggil Ibrahim Ali ‘ayahanda’

on Sep 5, 2010

"LIHAT LAH DUNIA"...........dalam dunia artis ayat tersebut digunakan oleh Azean Irdawaty semasa merangkul anugerah pelakon popular tahun aku tak ingat..... Dalam dunia politik pulak sorang kata jaguh kampung sorang kat budak lemah sorang kata gedebe  sorang kata budak oxford..... macam2... Siapa yang jadi pelakon popular?....bukan Azean, bukan bukan bukan. Begitu lah plot cerita nya..... Kesudahan nya lu fikir le sendiri.


be


Cerita politik tanah air panas dan hangat macam mana pun, tidak ubah macam ribut dalam cawan sahaja.
Begitu juga kalau ada pihak sangka ‘gaduh’ antara Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin dan Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) Datuk Ibrahim Ali, sejak sebulan lalu akan berterusan, ianya meleset sama sekali
Sebelum ini Khairy pernah melabelkan Ibrahim Gedebe Politik dan Jaguh Kampung manakala Ibrahim pula membidaskan kelemahan pimpinan Khairy sebagai Ketua Pergerakan Pemuda UMNO.
Namun, pada Ahad mereka saling bertepuk tampar ketika berkongsi pentas dalam sebuah forum membincangkan politik ideologi dan bangsa dalam Sidang Kemuncak Pelajar Malaysia ke-4 di sebuah hotel di Jalan Ampang.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List