Kamera Rakam Aksi Khalid-Rahimah........???

on Sep 25, 2010



Berita yang sampai kepada kami mengatakan kamera pengintip yang diletakkan di dalam pejabat Khalid Ibrahim seperti yang heboh diperkatakan sebelum ini diletakkan oleh orang-orang dalam sendiri.
Difahamkan ianya untuk kerja-kerja pengintipan hubungan antara Khalid Ibrahim dan pegawai istimewanya iaitu Rahimah. Ada sumber yang mengatakan, ada masanya Rahimah memasuki bilik Khalid hingga berjam-jam lamanya. Mungkin banyak perkara yang dibincangkan.
Kami difahamkan ,bertitik tolak dari situlah ianya telah menimbulkan syak wasangka tidak baik di kalangan orang-orang lain.  Bagi mengetahui apa yang terjadi setiap kali Rahimah memasuki bilik Khalid, lalu ada seseorang telah memberanikan dirinya memasang kamera pengintip di dalam bilik Khalid.
Difahamkan juga, semasa Khalid menjumpai kamera tersebut gambar Khalid dan Rahimah telah pun dirakam oleh kamera itu. Sebelum Khalid membuat sidang media bagi mengumumkan penemuan kamera tersebut dikatakan kandungan rakaman kamera tersebut telah dipadamkan.
Atas sebab itulah Khalid tidak mahu membuat laporan polis dan seterusnya bagi membolehkan polis menyiasat pencerobohan pejabat beliau. Khalid bimbang, apabila jadi kes polis segalanya akan disiasat habis-habisan dan sudah pasti akan terdedah satu hari nanti.
Selama ini pantang ada kes, sekecil-kecil kes pun maka berduyun-duyunlah puak-puak PKR akan ke Balai Polis bagi membuat laporan. Tetapi apabila kes pencerobohan pejabat MB terjadi, mereka tidak mahu membuat laporan polis. Pelik atau tidak ?

Selangordaily

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List