Zahida Rafik Perjelas Kahwin Ahli Politik

on Sep 24, 2010




RASANYA bukan sekali dua pelakon cantik Zahida Rafik (gambar) dikatakan telah berkahwin dengan VIP.
Yang terbaru, pelakon ini mengejutkan industri hiburan tempatan apabila dikatakan sudah berkahwin dengan seorang ahli politik bergelar Datuk Seri.
Desas-desus itu sudah kedengaran sejak sekian lama tetapi tiada pihak yang mahu mengesahkannya.
Menurut laporan sebuah blog hiburan, Zahida dan ahli politik itu dikatakan telah melangsungkan pernikahan mereka di London sebelum bulan Ramadan lalu. Majlis tersebut dilakukan secara tertutup.
Lebih mengejutkan apabila ada akhbar yang mengeluarkan dakwaan tersebut tanpa mengesahkan cerita itu terlebih dahulu.
“Saya tak kahwin pun dan masih tinggal dengan ibu bapa saya. Saya juga masih single and available.
“Saya memang tahu tentang penyebaran gosip itu di Internet tetapi saya hanya diamkan sahaja kerana bimbang nanti orang ingat saya sengaja hendak menggembar-gemburkan cerita itu. Pada hal gosip itu langsung tak betul.
“Saya nak tahu daripada mana sumber tersebut mendapat gosip itu kerana ia menyusahkan saya. Selepas ia tersebar, ramai kawan yang mengucapkan tahniah,” katanya ketika dihubungi mStar Online, Khamis.
Justeru, bagi menghalang lebih banyak gosip liar yang dirasakan melampau itu, pelakon yang berdarah kacukan Melayu-Pakistan ini tidak menolak untuk mengambil tindakan selepas ini jika cerita yang tidak betul itu tersebar lagi.
Dalam perkembangan lain, pelakon filem Mami Jarum dan Anak Mami The Movie itu belum mampu mengisi masanya untuk kembali ke pentas lakonan kerana sibuk dengan program amal.
“Sekarang saya sedang sibuk dengan majlis rumah terbuka dan majlis amal sehingga tidak mengizinkan saya untuk berlakon.
"Apabila ada tawaran pula, tiba-tiba timbul masalah lain. Jika ada tawaran lain suatu hari nanti, saya akan cuba menerimanya.
“Saya rindu nak berlakon semula selepas dua tahun tak berlakon,” beritahunya.
myStar

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List