BERITA PANAS !!! LAWAK HARI INI.....???

on Oct 17, 2010

N Gobalakrisnan Minta Ahli PKR Jangan Undi Azmin Ali




Nampaknya Gobala memang berani. Ditempelaknya Azmin secara keras dan di khalayak ramai. Ramai juga yang salahkan Anwar kerana masih dukung Azmin, sedangkan dia dah boleh bertatih. Apapun pemilihan PKR mesti hebat dan mendebarkan. Cuma risau juga kalau ada yang keluar parti jika tewas dalam parti setahun jagung ini...

Gobalakrishnan berkempen saat akhir

PETALING JAYA: Calon Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), N Gobalakrishnan merayu akar umbi membuat pilihan bijak ketika melaksanakan tanggungjawab masing-masing untuk memilih Timbalan Presiden parti itu.
Malah, beliau mengakui, secara peribadi berpendapat Ahli Parlimen Gombak yang juga Pengerusi Majlis Pimpinan Pusat PKR Selangor, Mohamed Azmin Ali, bukanlah calon yang sesuai untuk merebut kerusi nombor dua parti.
"Akar umbi perlu bijak memilih pemimpin nombor dua parti, ini satu jawatan penting...saya berpendapat belum tiba masanya untuk Mohamed Azmin menjadi Timbalan Presiden PKR.
"Selepas ini apabila turun berkempen di setiap tempat, saya akan meminta akar umbi memilih calon yang benar-benar layak," katanya ketika ditemui di Ibu Pejabat PKR di sini, semalam.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List