Orang Nyanyuk Berkata Kata......???

on Oct 18, 2010

Apa nak jadi dengan orang ini. Cakap lain buat lain.....




KUALA LUMPUR - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, sudah sampai masanya Barisan Nasional (BN) memberitahu rakyat akan jasa dan budi yang dilakukan parti pemerintah itu selama ini untuk kesejahteraan kehidupan mereka.

Perdana Menteri berkata, kerajaan BN tidak banyak menggembar-gemburkan apa yang dilakukan untuk rakyat berbanding parti pembangkang, walaupun mereka hanya membuat sedikit sahaja untuk rakyat.

“Kita buat banyak tapi tak riuh rendah. Mereka buat sedikit tapi riuh sekampung. Kita buat bangunan tak gembar-gembur. Kita buat setinggi gunung (tapi kadang kadang) orang tak hargai,” katanya berucap melancarkan Karnival Skuad Sayang Wanita UMNO di Taman Datuk Ahmad Razali, Ampang, dekat sini, semalam. -Sinar Harian


Malaslah nak cerita banyak-banyak, janji korang paham dah la... tengok gambar-gambar kat bawah ni. 

"Picture worth more than a thousand words"







Projek Kerajaan Barisan Nasional....??? Setahu aku Barisan Nasional - BN - gabungan parti parti dinamakan Barisan Nasional. Kerajaan Malaysia ke Kerajaan Barisan Nasional. Yang aku perhatikan benda benda ni berlaku sejak situa tu perintah. Tidak berlaku dizaman Tengku Abd Rahman,Tun Razak dan Tun Hussein Onn. Mula berlaku dizaman Mahathir Pak Lah dan kini diwarisi suami si diamond tu. Perkara sebegini yang buat rakyat muak dan loya nak muntah. Sayonara kerajaan Barisan Nasional....PRU 13 kami akan undi Kerajaan Malaysia....aiiiik ada ke parti Kerajaan Malaysia...????

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List