PAWANG JOHOR RAMAL BN MENANG KAT GALAS.......???

on Nov 3, 2010


Sekadar Hiasan


Seorang bomoh yang terkenal dari Johor telah meramalkan bahawa PAS akan terpeleot di galas. Bomoh ini yang mengunakan kelebihan pipinya yang sembab untuk membuat ramalan tersebut.


GUA MUSANG, 3 Nov - Tan Sri Muhyiddin Yassin meramalkan Barisan Nasional (BN) akan merampas balik kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas dengan majoriti besar esok.
Bercakap pada satu majlis di sebuah sekolah Cina di sini hari ini, Muhyiddin yang juga Timbalan Pengerusi BN berkata, Umno dijangka menang di kesemua 13 daerah mengundi.

Kempen pilihan raya kecil ini berakhir malam ini manakala pengundian berlangsung mulai pagi hingga petang esok. Keputusan dijangka diketahui sekitar 8 malam.


“Perang belum berakhir lagi. Kita belum lagi menang sehingga keputusan diumumkan malam esok,” kata timbalan perdana menteri.
“Insya-Allah, kita akan menang di kesemua 13 daerah mengundi,” kata Muhyiddin ketika berucap di hadapan 800 penyokong BN di sini.
Pada pilihan raya umum lalu, BN menang di tujuh daripada 13 daerah mengundi.

BN menewaskan di kesemua enam daerah mengundi melibatkan Orang Asli dan masyarakat Cina kawasan luar bandar di Kampung Pulai.
“Kami bukan (bercakap) megah di sini, tetapi kita ada calon yang berupaya untuk berkhidmat kepada rakyat,” kata Muhyiddin.
Muhyiddin juga meminta hadirin menyokong calon BN Abdul Aziz Yusoff ekoran hubungan mantap dengan Putrajaya.

Pilihan raya kecil DUN Galas diadakan berikutan kematian penyandangnya daripada PAS, Che Hashim Sulaima pada 27 September lepas.
Che Hashim menewaskan calon BN Mohamed Saufi Deraman dengan majoriti 646 undi pada pilihan raya umum 2008.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List