Permaisuri Aishah - Part 7 - The End

on Dec 11, 2010

Perbicaraan saman malu saya pada Ustaz Arief Cakra Alam sebanyak RM5 Juta kerana memfitnah saya menyamar sebagai anggota polis akan mula dibicarakan pada 20hb Disember 2010 oleh tetuan(HAFARIZAM WAN & AISHA MUBARAK ADVOCATES & SOLICITORS). Saya tidak mahu bangsa saya terus ditipu oleh bomoh palsu. Saya akan terus mencari kebenaran sehingga nafas saya yang terakhir...

Perhatikan wajah Aisyah dalam gambar ini betul-betul. Apa yang anda nampak?



Kepada...


1. Semua Anggota Team PSI (Dulu dikenali sebagai Pasukan Paranormal Seekers Malaysia) : Terima Kasih diatas kerjasama anda semua untuk pendedahan kali ini. Terima kasih juga kerana mendengar nasihat agar tidak bertindak balas keatas komen-komen lucu dari tetamu yang masuk kerumah Uncle. Yang ada hati kat uncle tu..lupakan jelah ek! Korang pun tahu aku dengan 'sayang' dah lama beb. Tak payah masuk jarum dan hantar kat comment "secret admirer". Jangan lupa pendedahan seterusnya akan bermula 6-12-2010. Standby..

2. Para Komentar Negatif : Terima kasih atas semua komen lucu anda (kebanyakan fitnah, cercaan, umpatan dan lain-lain adalah dari kelompok yang sama..ahakz). Tanpa anda rumah saya tidak akan dikunjungi seramai ini. Saya maafkan semua dosa pada saya sekiranya anda memohon maaf dari saya sehingga artikel ini ditulis (22/11/2010 jam 3.26 pagi) kerana anda semua tidak tahu perkara sebenar. (Dah beritau berapa kali jangan beri sebarang komen selagi artikel ini belum siap sepenuhnya. Tapi nak buat camner...anda terus menghentam saya) Jika selepas ini, kalau anda terus berbuat demikian, saya akan tuntut pembalasan dariNYA pada anda dunia dan diSANA sebab sudah 6 tahun saya bersabar...kesabaran saya sudah hampir tahap maksima....saya manusia biasaa bukan malaikat...asyik kena fitnah memanjang...kekadang tak tahan juga beb...adusss  Baca Seterusnya.......

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List