Menyayat hati: Kanak-kanak bawah umur dinodai oleh calon Barisan Nasional pru-13...?

on Apr 25, 2013



Ini Kali Lah, yes! ... Ini Kali Lah !
Mereka boleh, Kita tidak boleh.



Pelajar sekolah SK Long Jeeh Baram digunakan untuk kempen pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) oleh Barisan Nasional (BN).

Bukti bergambar di atas jelas menunjukkan betapa zalimnya kerajaan Barisan Nasional menodai minda anak-anak sekolah yang seharusnya tidak dilucahi pemikiran mereka dengan agenda politik kepartian.

Andainya Suruhanjaya Pilihan Raya sebuah badan bebas, sewajarnya tindakan tegas boleh diambil terhadap pencabulan kaedah berkempen yang dilakukan oleh gabungan parti-parti songsang dalam Barisan Nasional ini.




Tengok gambar dan baca pelahan lahan tulisan aku..kemudian pakat adik abang semua fikir akan kerenah parti BN ,lepas tu guna akal fikiran yang waras pakat pakat humban BN kali ini dalam bentuk kertas undi.

Malang bertingkat tingkat bagi rakyat Malaysia bila melihat kanak kanak telah dieksploitasikan oleh Umno/bn untuk kepetingan parti mereka...

BN kini dilihat cukup nazak sekali sehingga sangup memperalat apa saja untuk menghalalkan cara bagi mengekal kuasa mereka..


Umno/BN adalah satu satunya parti "cap ayam " yang ada di muka bumi ini.Hapraknya melantun lantun, Di labelkan BN sebagai " Parti cap ayam " kerana tamak halobanya mereka sehingga semua harta benda kerajaan diperkuda semenang wenang untuk kepentingan temolok sendiri..

Gambar ini hanya satu dari beribu ribu bukti bahawa Umno/Bn sering memperalat kanak kanak sekolah serta menyalahgunakan harta benda kerajaan sehinga tidak dapat membezakan antara harta parti dengan harta kerajaan.

Inilah demokrasi ala hutan rimba diguna pakai oleh Umno/BN..

Andai kata pihak pembangkang mengekploitasi kanak kanak atau harta awam nescaya seminggu media haprak akan menyiarkan cerita negatif itu..

KehakkKK ptuihh BN..

Benci aku terhadap umno/Bn kini tahap 5..



Ini Kali Lah, yes! ... Ini Kali Lah !
Ini Kali Lah.. Kita Lawan !
Kita Lawan, yes! ... Lawan Tetap Lawan !!
Kita Lawan dan Kita Tawan
Kita Tawan, yes! ... Kita Tawan Putrajaya !

Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List