RUPANYA MEREKA INI SAHABAT BAIK...!

on Apr 25, 2013





Dia tak hantar borang pencalonan kerana dia nak sekat legasi Tok Guru Nik Aziz. Ini kerana yang bertanding lawan dia di Pasir Mas ialah Nik Abduh. [Baca sini]

Nak sekat legasi Nik Aziz konon... Weh, katakan jer yang  mu tak leh menang di situ. Mungkin mamat ni dah sedor diri... yang dia tak nak kena 'sembelih' di Pasir Mas. Hahahaha... Brahing Ali dah nak sangat bertanding.... bertanding pi la. Pasti kena 'sembelih' wa cakap lu..

Entah-entah..... May be, kedua-dua katak dan mamat ni dah ada mutual agreement dan understanding... You kasi I laluan, I kasi you habuan?? Wallahua'lam... hanya Tuhan dan hanya empunya badan yang tahu.

Peliknyer, mamat ni konfiden yang legasi Tok Guru nik Aziz dapat disekat. Betul ke dapat disekat?? Boleh ke si katak pengkhianat ni  mengalahkan Nik Abduh?

Dia lupa ke yang si katak pengkhianat ni dulu bertanding atas belas ikhsan PAS dan dia menang dulu pun kerana rakyat Pasir Mas undi PAS. Maka jadilah dia YB PAS di situ sebelum dia khianat amanah rakyat dan jadi bebas yang BN-friendly.

Sekarang si katak pengkianat ni nak bertanding atas tiket bebas pula setelah UMNO tak siorkannye. Bolehkah dia menang??

Banyak teman dan rakan gua daripada Kelantan, khususnyer yang berasal daripada Pasir Mas... berpendapat sukar bagi si katak pengkhianat ni nak menang. Mereka kata... "Sori ler kawe nak undi  Brahin Ali lagi." 

Ini kerana PAS dan Nik Aziz lekat di hati mereka. Malah... Brahin Ali yang menjadi sekutu UMNOturut dilabel sebagai pengkhianat rakyat Kelanatn dalam isu royalti minyak Kelantan. Dasat muBrahing...

Oleh itu... alasan si Che Johan, memberi laluan kepada Brahin Ali bagi memastikan Nik Abduh kalah dan seterusnyer menyekat legasi Tok Guru Nik Aziz ialah alasan bodoh semata-mata. Dia juga mendakwa tindakannyer itu adalah demi kebaikan parti.

Kah kah kah kah kah.... Poooraaahh..!!

Terguling-guling dan terbocor pundi kencing aku, ketawakan alasan bangang Che Johan. Apa punya tuuurrrr daa mamat ni!! Kalau dah UMNO..... UMNO jugak. Bodoh piang...!!!

Legasi konon...?? Macamler para pemimpin UMNO sorang pun tiada meninggalkan legasi.Najib Nazak... legasi siapa?? Pemimpin PAS?? Hishamuddin Aww...?? Legasi siapa?? Pemimpin PKR?? Mukhriz...?? Legasi pemimpin DAP??

Tu sebab... Ustaz Ismail Kamus dah kata... Kalau dah bodoh, lebih baik diam. Tutup jer mulut tu. 

Aaarr... banyak sangat cakap, sekarang... ambik kau... terserlah kebangangan mu!!

SUMBER
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List