BN sangat takutkan rahsia ini..

on May 2, 2013




Ibarat seperti tajuk-tajuk yang lain. Buku rahsia jutawan, rahsia naik pangkat dan beberapa lagi.. tapi yang saya nak ketengahkan di sini bukan lagi rahsia bahkan ibu ketakutan kepada lawan jika rahsia ini terbongkar kepada jentera Pakatan Rakyat. Jika ini dilakukan sejak sekian dahulu pasti kita pula menjadi gerun kerana takut mereka pula mengambil rahsia ini untuk menjatuhkan kita. Apa dia?....

Tahukan tuan tuan bahawa dalam masa beberapa bulan sahaja saya sudah dapat melembutkan hati lawan atau dalam erti kata lain yang menjadi penyokong tegar BN beralih arah untuk sama-sama mengikuti ceramah-ceramah anjuran Pakatan Rakyat.
Kalau tak silap saya sudah berpuluh orang dapat saya serang saraf mereka untuk memahami dan menyedari bahawa betapa terkesannya kepada akidah apabila menolak hukum Allah iaitu hudud.

Walhal sebenar pemimpin BN yang melayu sendiri tahu akan hal ini. Kenapa begini dan apa buktinya? Tahukan tuan-tuan, cara saya berkempen sangat berbeza dengan orang lain. Saya lebih gemar berkempen dan menyedarkan permasalahan akidah ini kepada siapa-siapa yang buat-buat berani nak berkempen kepada saya.

Walhal kalau calon lawan sekalipun. Mengapakah jadi begini?. Sebenarnya saya sangat memerlukan walaupun seorang sekalipun untuk mengundi Pakatan Rakyat.. Bukannya saya akan menjaga sehingga ketitisan darah terakhir tapi saya akan mencari peluang ini walaupun dengan calon lawan sekalipun.

Bukankah calon juga mengundi?. Maka ketahuilah ada sebilangan calon yang memang tak mengundi diri mereka sendiri. Kalau tidak buat apa bagi kertas undi kepada mereka?. Mereka juga bebas memilih… Maka kepada ahli-ahli BN janganlah nak menakutkan kakitangan awam kononnya kertas undi ada no siri untuk memudahkan naik pangkat atau turun pangkat.

Saya takut calon anda juga mengundi PR kerana sangat terkesan pada akidah… bab tercalon tu biasalah… dah terpilih, terima sahajalah. Kerana inilah, istilah no. siri memang sudah menjadi rahsia. Walhal isteri-isteri pemimpin BN juga mengundi. Kalau tidak usahlah mengundi kerana kita sudah tahu mereka undi siapa.

Tetapi itulah hakikatnya. Kadang-kadang isteri tidak pun memilih suami walaupun suaminya calon di situ. Saya bercakap kerana saya berkawan dengan beberapa rakan di dalam UMNO yang memang ada jawatan….




Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List