Kesian nya bloggers umno.. beria-ria mempertahankan rosmah mansur.....???

on Oct 22, 2010

Rasa nak tergelak pun ada bila baca beberapa blog pro umno. Walaupun ada blogger pro umno yang secara terang-terangan mengecam dan mengutuk perbuatan Datin Seri Rosmah Mansur, namun, terdapat juga beberapa bloggers umno jenis 'kipas susah mati' yang memang tak mudah tunduk pada bukti, kebenaran dan kekuatan hujah kami. Pelik kan? Baiklah disini saya printscreenkan kata-kata blogger yang sering maki hamun tak hengat donia, sapa lagi kalau bukan parpu kari the mamak melayu. 


1. Rosmah bukan sekadar tetamu, ataupun sekadar tetamu kehormat ke, terhormat ke apa ke, dia adalah penaja / penaung kepada IFF.


2. Tak percaya? sila lihat ini. Ini apa? Ini adalah teks ucapan rosmah selaku penaung kepada IFF.


3. Aik.. ada lagi, kalau link di atas direct dari website rosmah, neh link dari berita harian.. nak percaya ke taknak? terpulang janji bukti ada.. baca sini. Lagi dasat, silap-silap terus deman kepialu aku rasa..


4.Jadi, rosmah sekadar tetamu aje? no, no, no.. silap besar tue, tuan perut besar (parpu kari) rosmah bukan tetamu.. dia turut berikan duit taw.. jangan memain.. no money no talk.. rosmah ada duit! banyak duit! Bukan sekadar dia tertepuk tampar, bergelak-tawa, bernyanyi sakan.. malahan dia sumbangkan lagi wang.. ya wang dari mana dia dapat duit tue.. kita fefaham sendiri la yew.. tengok link neh


5. Lepak sat.. lepak ya bloggers umno.. dah habis tengok link tersebut ke? dah ke belum.. tengok dulu barulah datang sini berhujah. tolong jangan buat malu la weh.. neh ada lagi satu link video


6. Dah habis serap semua informasi ke belum? kalau dah meh la meramaikan group facebook neh.. just click sini sehingga artikel ini ditulis, group terbabit yang diberikan nama 'Rosmah Mansur, sila minta maaf kepada umat islam' telah berjaya mengumpulkan hampir 30 ribu ahli dalam masa kurang tiga hari. 


7.kalau nak sokong umno pun sokongla benda yg relevant beb. Jangan main terjah aje.. kan dah terkena..


Ameno : USD 130,000 duit yang disumbangkan oleh rosmah. Banyak bukan? Walaupun diadakan di monte carlo, tetapi, rosmah adalah tuan rumah. Macam konsep festival filem india, filmfare, yang diadakan diluar negara, india tetap tuan rumah, manakala tetamu jemputan, meskipun lahir di negara tersebut adalah tetamu.. konsep nya mudah.. negara tertentu di anggap sebagai 'venue' utk mengadakan majlis tersebut. Konsep yang sama turut diterapkan dalam IFF. Semoga Datin Rosmah kita prihatin pada masa akan datang.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List