KINI TERSEBAR PULAK VIDEO SEKS USTAZAH......???

on Oct 25, 2010



SORRY NO VIDEO OK.....



Selepas heboh dengan aksi video kelakuan tidak bermoral pelajar sekolah, kini masyarakat dihidangkan pula dengan aksi rakaman terbaru berjudul ‘Video Seks Ustazah’ yang semakin tersebar di kalangan remaja sekitar bandar raya ini. Lapan klip video di lapan lokasi berlainan, termasuk dua aksi dilakukan di dalam kereta yang mana si lelaki memandu sambil meraba teman wanitanya yang bertudung labuh dan digelar ‘ustazah’.

Rakaman antara empat hingga 30 minit itu dipercayai turut dilakukan di sebuah hostel atau asrama berdasarkan latar belakang yang mempunyai deretan katil dua tingkat. Video seks berkenaan menjadi hangat disebabkan gadis terbabit bertudung dan berbaju kurung selain rela melakukan ‘aksi’ bersama pasangannya di depan kamera.

Rakaman itu juga menunjukkan gadis terbabit rela wajahnya dirakam ketika bercumbuan, termasuk ketika teman lelaki menanggalkan pakaiannya serta tudung. Rakaman aksi panas di dalam kereta selama enam minit pula menunjukkan seorang lelaki memandu sambil meraba teman wanitanya yang bertudung.  “Walaupun wanita bertudung dan berbaju kurung itu tidak berbogel, rakaman menunjukkan dengan jelas kedudukan tangan teman lelakinya iaitu di celah paha gadis itu". Hampir semua rakaman itu menunjukkan gadis memakai baju kurung dan bertudung sehingga digelar ‘ustazah’.

Sebanyak lima rakaman antara 11 hingga 30 minit ini memaparkan aksi seorang gadis memadu kasih bersama teman lelaki". Satu daripada rakaman menunjukkan pintu bilik diketuk seseorang, menyebabkan pasangan yang tidak berbaju ini terkejut dan cuba menyembunyikan diri. Pasangan terbabit merakam kelakuan mereka untuk tujuan peribadi dan bukan untuk diedarkan.

Saya dapat melihat dengan jelas aksi mereka, terutama ketika rakaman di dalam sebuah Perodua Kancil yang menunjukkan gadis berbaju coklat itu melakukan seks oral serta bercumbuan".
***kenapalah dalam dunia ini ramai sangat orang yang bodoh lagi gila. kalau merenyam tak ketahuan hingga melakukan kerja-kerja seks macam tu, kenapa perlu rakam. apa perlu dirakam?? kemudian cuai pula menjaga rakaman tersebut.  bila video seperti itu tersebar, yang malunya mak bapak merekalah. yang untungnya taukeh-taukeh vcd, yang rosaknya remaja-remaja yang menontonnya. mungkin mereka juga akan terdorong akan melakukan seperti apa yang mereka perhatikan***



0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List