ANTARA DUA DARJAT :- Perempuan Botak.......???

on Nov 7, 2010

mislina mustaffa botak
Mislina Mustafa, tidak pernah bimbang dikritik


Bila kita cakap kepala botak rasa macam kasar sangat, mungkin boleh kata tiada rambut. Itulah imej pelakon hebat, Mislina Mustafa yang menjadi tumpuan ketika Festival Filem Malaysia ke 23 yang lalu. Mislina Mustafa tercalon dalam kategori pelakon wanita terbaik melalui filem Karaoke.
Sebenarnya Mislina Mustafa botakkan kepala untuk filem Zaiton Ceritaku yang mengisahkan tentang penyanyi Zaiton Sameon sepanjang karier nya bergelar penyanyi. Dalam filem tersebut, Mislina Mustafa berlakon sebagai Zaiton Sameon dan perlu membotakkan kepala kerana menjalani pembedahan selepas terlibat dalam kemalangan.
zaiton ceritaku
Zaiton Ceritaku: akan datang
Tawaran berlakon untuk Mislina Mustafa datang mencurah-curah walaupon kepala nya botak. Rezeki untuk Mislina Mustafa. Kalau berbakat semua pengarah nak ambil berlakon. Orang tengok dia berlakon pon suka. Kalau kita ingat balik ada juga pelakon yang pernah membotakkan kepala iaitu Sharifah Amani untuk filem Mualaf. Not bad! Cute je Sharifah Amani botak.
sharifah amani seksi
Sharifah Amani pernah botak untuk filem Mualaf
megan fox
Megan Fox pon pernah botakkan kepala
Ops jangan terkejut yang kat atas ni memang betul Megan Fox berkepala botak. Megan Fox yang jadi awek hot dalam Transformers itu. Lasly, rambut macam Halle Berry ni pada pendapat Limau nampak macam stylo jugak kan. Apa pendapat anda?
halle berry
Halle Berry punya rambut amacam ok ?

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List