TPM: Dengar degup jantung rakyat

on Nov 7, 2010

MuhKUALA LUMPUR: Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata,  apabila pilihan raya umum hampir tiba, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak  pasti akan bertanyakan kepada beliau tentang situasi di bawah serta keadaan parti-parti komponen.   
"Dia (Perdana Menteri) dapat maklumat tetapi saya kena maklumkan kepada beliau juga di mana kekuatan kita, di mana kelemahan kita, kalau Umno, Gerakan, MIC dan lain-lain ada kelemahan saya bagitahu sebab kita semua dalam satu. 
"Bila Gerakan hadapi masalah dan kelemahan, ia ibarat cubit paha kiri paha kanan pun rasa sakit.   
"Kalau Gerakan sakit, saya lebih sakit, bila Gerakan pulih, semangat saya pun sudah pulih," kata timbalan perdana menteri..   
Beliau berkata walaupun BN memenangi dua pilihan raya kecil baru-baru ini, parti itu tidak harus selesa kerana masih banyak lagi usaha yang perlu digerakkan bagi memastikan semangat dan sokongan rakyat akan terus kekal bersama BN.  
"Kita perlu turun ke bawah, pasang telinga, dengar denyut dan degup jantung rakyat, apa yang mereka sebut dan bangkitkan, apa isu yang biasa mereka tanggungjawab sosial dan ekonomi," katanya berucap merasmikan persidangan Gerakan di sini hari ini.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List