Anwar akan Kembali Ke Sungai Buloh:Bersedia Untuk Kebangkitan Revolusi!

on Nov 25, 2010

TERNYATA JELAS ANWAR AKAN DI HUMBAN KAN SEMULA KE SUNGAI BULOH. 


Image Hosted by ImageShack.us

Ketegangan tercetus di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur apabila Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abidin bertikam lidah dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan beberapa individu di galeri awam.

Semuanya gara-gara peguam utama pembela, Karpal Singh yang gagal dalam usahanya cuba mengasak saksi hari ini, Dr Siew Sheue Feng supaya merujuk kepada nota perubatan asal.

"Saksi-saksi ini sudah diprogram sebagai robot,” bidas Karpal.

Anwar juga dilihat hilang sabarnya hari ini kerana telah berulang-kali dinafikan hak mendapatkan nota perubataan asal yang dibuat oleh doktor-doktor di Hospital Kuala Lumpur.

"Ini sudah melampau kerana awak semua (pendakwa) cuba menyaring semua bukti,” kata Anwar.

Yusof menjawab: "Kau tidak tahu mengenai undang-undang".

Ia kemudian mencetuskan pertikaman lidah pula antara Yusof dengan beberapa individu di galeri awam.


Semua ini jelas menunjukkan bahawa institusi kehakiman telah di perkudakan dan di manipulasi semata-mata mahu menghumbankan semula Anwar ke sungai Buloh. Walau apa pun bukti dikemukakan dan walau apa pun penipuan yang dah terbongkar di hadapan mata, Gerombolan tetap dengan matlamat mahu menghumbankan anwar semula ke sungai buloh.

Bukan baru hari ini kita telah merasakan konspirasi ini tetapi sejak Anwar di bicarakan di mahkamah sesyen lagi hal ini telah di kesan apabila hakim yang telus dan adil iaitu Hakim S.Komathy enggan membenarkan pemohonan Peguamcara dan pendakwa raya supaya kes berkenaan di bawa ke mahkamah tinggi.

Namun apa yang boleh kita katakan, mahkamah ini adalah mahkamah Rosmah. Maka dengan itu hakim S.Komathy di tukarkan dengan hakim lain yang boleh membenarkan kes Anwar di bawa ke Mahkamah Tinggi. Maka sejak bermula dari saat itu kita telah menjangkakan bahawa menghumbankan semula Anwar ke Sungai Buloh adalah cita-cita gerombolan setelah gagal mengumpil PAS keluar dari Pakatan Rakyat.

Maka kita dah sedar apa yang nak berlaku selepas ini, maka seluruh anak muda di seru agar bersiap sedia kerana kita akan mengharungi Reformasi tanpa Anwar, Kita akan mengharungi Reformasi dalan situasi"coca-cola" dan Kita akan bersama-sama menggerakkan Kebangkitan Revolusi.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List