MAHATHIR :- Not ME But YOU.....Taubat Le Jangan Nak Merapu Lagi

on Nov 25, 2010




Tak nak masuk neraka... cepatler bertaubat
Dia punya angkara... Tuduh PKR pulak yang buat

Dedulu kala... PAS menjadi mangsa tuduhan liar UMNO/BN, sebagai faktor pemecah belah bangsa Melayu dan orang Islam. Tetapi selepas berlakunya peristiwa pemecatan Anwar Ibrahim dari singgahsana Timbalan Perdana Menteri dan juga Tong Taik berlabel UMNO, tuduhan mereka telah beralih arah.

Kini... PKR menjadi sasaran baru mereka. PKR didakwa kononnya menjadi punca bangsa Melayu berpecah. Banyak kali dah kita bagi tahu... bangsa Melayu tak berpecah. Bangsa Melayu mula bersatu. Yang berpecah ialah UMNO. Bangsa Melayu yang ada akai berpecah dari UMNO dan bersatu dalam PKR dan PAS. Sekarang..... bangsa Melayu lagi bertambah bersatu, kerana PAS dan PKR dah berada di dalam satu kapal.

Mahathir ni makin tua... makin bangang!! Bangang, plus... ber-EGO tinggi melangit. Degil ya Rabbi. Jenis yang tak mahu mengaku kesalahan sendiri. Dia masih nak menegakkan benang basahnya.... and is living in denial. Dia masih tak boleh menerima hakikat yang dialah punca segala kepincangan yang berlaku di dalam negara.

Hingga ke hari ini, dendamnya masih membara terhadap Anwar serta PKR. Fuuhhh.... macam mana orang tua ni boleh hidup dengan hatinya penuh dendam kesumat yang tak der penghujungnya. Mungkin nampak tenang di luar tetapi bergelora dan berserabut di dalam. Sampai bila... ya?? Sampai mati ler, ekk??

Tipikal Mahathir.... tak pernah nak mengakui kesalahan diri. It's always ,not me but you!! Jari telunjuknya sentiasa pointing at other people, but not himself. Tapi... dia lupa, tiga lagi jari, tunjuk ke arah dirinya dan satu lagi jari iaitu ibu jari tunjuk di atas, meaning memberitahu kita, Allah yang satu... maha mengetahui dan tahu segala-galanya.

Hello old man.... hang boleh bersikap hipokrit dengan orang, but, hang tak boleh hipokrit dengan Allah. Allah SWT knows you... inside out dan apa yang hang lakukan, dulu... kini dan selamanya, selagi hang hidup.

Before it's too late.... shut up dan ber-TAUBAT-lah.

Sumber 1


Sumber 2









1 comments:

shamshul anuar said...

Saudaa,

Yang patut bertaubat ialah kita orang Islam tak kira dari parti mana.

Semua kita melakukan kesalahan. Pada PAS, ingatlah satu masa dulu Mohd Sabu meamki hamun Anwar dan cabar Dr Mahathir pecat beliau.

Takkan dah lupa. Kenapa PAS sokong Anwar sekarang.

terus terang saja PKr tidak pejuangkan Melayu atau islam di negara ini. Ia hanya perjuangkan kegilaan anwar jadi PM . Itu saja.

Kebenaran akan terserlah. Pada saudara yang masih taksub, bukalah mata.

Kenapa Anwar takut bersumpah.

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List