Hadiah BN Untuk Umat Islam, Surau Al Falah Dirobohkan! Sadis!

on Dec 10, 2010



Apa reaksi anda kalau rumah anda tiba2 jentolak datang belasah sampai hancur?? Apa perasaan anda pula apabila rumah Allah dirobohkan sesuka hati.? Mungkin kalau yahudi yang lakukan, kita umat Islam akan terus melaknat bangsa celaka tu, tapi masalahnya lain yang berlaku di Malaysia, sebuah surau di Pantai Dalam hari ini dibelasah oleh "tangan2 akan bakal dilaknat". Apa sudah jadi dengan pemimpin Melayu Islam negara ni! "Kalau cakap soal Melayu, Kami akan tetap mempertahankan agama, bangsa dan negara!"

Jangan cakap macam munafik lah, kalau rumah ibadah agama sendiri pun dirobohkan sesuka hati. Kejadian roboh surau dan masjid bukan kali pertama tetapi sudah masuk banyak siri perobohan dah. Dimana suara mufti2 dan jabatan agama? Semua diam membisu macam tunggul. Secara jujurnya saya terasa amat marah dan terkilan melihat penentagan Islam di Malaysia semakin teruk dan mencabar. Musuh paling berbahaya adalah musuh dari kalangan kita sendiri.


Maklumat lanjut tentang perobohan Surau Al Falah, Pantai Dalam.




Kain rentang tanda bantahan.




Yahudi Membelasah Masjid2 Di Palestin!

UMNO merobohkan Surau Kampung Berembang, Ampang.
 
UMNO merobohkan Masjid Bujal, Kemaman.


"Hampir tiba masanya kamu dikerumuni oleh manusia seperti orang-orang mengerumuni sesuatu hidangan." Berkata seorang sahabat: "Adakah kerana jumlah kita yang sedikit?" Rasulullah menjawab: "Tidak, sebaliknya kamu ramai tetapi kamu menjadi seperti buih-buih ketika banjir. Allah mencabut rasa gerun dari hati musuhmu dan memasukkan perasaan wahan ke dalam hatimu." Sahabat bertanya: "Apakah dia al-wahan?" Rasulullah bersabda: "Cintakan dunia dan takutkan mati!" (riwayat Abu Dawud)

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List