Kaki Tibai Duit...?

on Dec 16, 2011



Ada dua kumpulan bergasak. Di sebelah pihak ialah kumpulan manusia biasa yang tentulah buat dosa, buat salah dan jangan nak berlagak la macam wali suci. Sebelah pihak lagi nampak sangat macam syaitan atau memang betul-betul syaitan.

Tiba-tiba ada seekor penipu yang berlagak bagus tapi kuat tibai duit sana sini buat hal dalam kumpulan manusia biasa tu. Adakah hampa fikir kumpulan syaitan tu akan panggil si kurang ajar tu, "mari sini, mari sini!"? Bodoh sangat la kalau depa buat gitu.

Tentulah lebih untung kalau si kaki tibai duit sana sini tu dibiarkan kacau habis-habisan dalam kumpulan manusia biasa yang dah banyak dah buat dosa tu.

Si kaki tibai duit tu pun tau, kalau dia cepat melompat ke lubuk jijik kumpulan syaitan tu, jatuhlah nilai kesyaitanan dia di mata kumpulan syaitan. Lebih tinggilah nilai dia kalau dia terus duduk dalam kumpulan manusia biasa yang dah banyak dah buat dosa tu. Lebih tinggilah nilai kesyaitanan dia kalau dia buat kacau dari dalam.

Dah berjilat-jilat dengan syaitan, perangai pun tentulah syaitan pun tabik dan kagum. Dia pun la ni sedang membuktikan sakan yang dia lebih syaitan dari syaitan-syaitan dia untuk meninggikan habis-habisan nilai kesyaitanannya.

Adakah kumpulan manusia biasa yang dah banyak dah buat dosa tu akan pecat kaki tibai duit sana sini tu? Alahai, kalau depa pecat, bergencok ronggeng sakan la barua syaitan tu. Tu la yang dia nak sangat.

Syaitan-syaitan pula tentu la akan cry foul macam histeria. Tu la yang depa tunggu sangat-sangat pun.

Baru-baru ini, ada seekor syaitan menulis memuji-muji kaki tibai duit yang dah diserap semangat syaitan tu. Mungkin orang rasa syaitan tu bodoh sebab mendedahkan agen depa dalam kumpulan manusia biasa yang dah banyak dah buat dosa tu. Bila didedahkan secara terus terang lagu tu, tentulah para pemimpin kumpulan manusia biasa yang dah banyak dah buat dosa tu mudah memberitahu pengikut-pengikut depa bahawa barua syaitan tu adalah mole.

Tetapi syaitan tu tak bodoh bila dia warna-warnakan anjing peliharaan depa tu. Dia tak bodoh, malah dia sebenarnya mencabar kumpulan manusia biasa yang dah banyak dah buat dosa tu - "apa hampa boleh buat ke atas anjing kami tu? Hampa takkan berani buat apa-apa!"

Dia sedang mencabar sakan walaupun dia hanya syok dan bersedap-sedap sendiri dengan political masturbationnya. Jijik punya syaitan!

Mungkin juga orang menjangkakan kaki tibai duit sana sini tu akhirnya akan terus masuk ke dalam kumpulan syaitan. Mungkin itu tak berlaku. Lebih tinggi nilai kesyaitanan dia untuk buat kacau kalau dia bergerak sebagai aktivis keagamaan kononnya. Cakap-cakap kesyaitanannya nanti dengan lebih dahsyat lagi boleh menyebabkan kumpulan yang dia dah kencing habis-habisan tu tertungging hangit.

Seronok untuk kita melihat sejauh manakah cerdiknya kumpulan manusia biasa yang dah banyak dah buat dosa tu menangani kelaku jahat kaki tibai duit sana sini tu. Sambil itu, kita juga nak tengok sejauh manakah kumpulan manusia biasa yang dah banyak dah buat dosa tu akan bertaubat dari dosa-dosa yang dah banyak dah depa buat. Bertaubat bermakna tak buat lagi.

Lain-lain:
Bukan gambar doctored, lihat di sini.
Promosi Umrah RM4250!!


sumber dari  SINI
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List