Ahmad Maslan :- Jingga Di Tangan Kanan Ku, Blue BN Di Tangan Kiri Ku...

on Feb 18, 2012



KUCHING: UMNO tidak akan membuka cawangan di negeri ini, tegas Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Ahmad Maslan.

Bukan sahaja tidak akan membuka cawangan, UMNO juga katanya tidak mempunyai rancangan untuk melebarkan sayap partinya ke negeri ini.

Katanya, pimpinan tertinggi UMNO telah menegaskan pendirian bahawa parti ini tidak akan bertapak di Sarawak dan ia sama sekali mustahil untuk berlaku. “Pihak UMNO tidak pernah merestui dan menyokong mana-mana pihak yang berhasrat untuk membuka cawangan parti itu di negeri ini seperti yang dikhabarkan.

“Ini adalah satu agenda peribadi oleh pihak tertentu ia tidak ada berkaitan dengan parti.
“Inilah titik noktahnya, UMNO tidak akan membuka cawangan di negeri ini seperti yang diputuskan oleh pimpinan tertinggi parti,” katanya.
Jelas Ahmad Maslan, Sarawak telah mempunyai parti komponen yang kukuh di bawah Barisan Nasional (BN).

Justeru katanya, tidak ada rancangan mahupun persefahaman antara UMNO dan parti-parti komponen BN di negeri ini untuk UMNO membuka cawangan di sini.
“UMNO membenarkan sekiranya ada di kalangan rakyat Sarawak ingin menyertai parti di Semenanjung Malaysia tetapi tidak jika berhasrat untuk membuka cawangan di negeri ini.
“Apa yang lebih penting di sini ialah sokonglah BN dan bukan sebaliknya,” katanya.


PAS ada ahlinya di Sarawak,
PAS ada pejabatnya di Sarawak…
PKR ada ahlinya di Sarawak.
PKR ada pejabatnya di Sarawak…
DAP ada ahlinya di Sarawak..
DAP banyak pejabatnya di Sarawak…
UMNO ada apa di Sarawak…?????? Hanya ada puaka,jembalang,hantu dan anjing kurap yang datang dari semenanjung untuk berkempen di Sarawak….
Sudah 53 tahun merdeka UMNO tetap gagal untuk diterima oleh keseluruhan rakyat di Malaysia.



Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List